اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسوی:

تاکتیک تیمی مس پیروزی مقابل تبریز را رقم زد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: بازیکنان مس در کار دفاع و حمله به خوبی شرکت داشتند و تاکتیک تیمی را به خوبی در زمین اجرا و برابر تبریز به پیروزی رسیدند.

تاکتیک تیمی مس پیروزی مقابل تبریز را رقم زد

سیدمحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی تیمش برابر تیم هندبال تبریز اظهار داشت: در نیمه نخست و در دقایق اولیه با توجه به شناختی که از تیم حریف داشتیم، بازی نزدیکی از سوی دو تیم شاهد بودیم به شکلی که دو تیم بازی نزدیک و اختلاف یک و یا دو امتیازی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از دقیقه 10 بازی روند دیگری داشت و بازیکنان ما از حریف شناخت بهتری به دست آوردند، تغییرات دفاعی و مهار نفرات تأثیرگذار تیم حریف موجب شد تا دفاع مس در دیدار مقابل تیم تبریز انسجام خوبی داشته باشد و این روند و استفاده حملات در نهایت موجب شد تا در پایان نیمه نخست با اختلاف خوبی از حریف سبقت بگیریم.

موسوی بیان داشت: در نیمه دوم نیز خط دفاع مس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با حضور بازیکنان در کار دفاع و حمله در نهایت اختلاف دو تیم افزایش یافت و مس با ارائه یک بازی قابل قبول با اختلافی 16 امتیازی حریفش را شکست داد.

وی در زمینه تیم هندبال تبریز گفت: این تیم در دیدارهای گذشته‌اش عملکرد خوبی داشت و تیم اراک را پشت سر گذاشته بود در مجموع تصور دارم آنها با توجه به روند نتایج ما در چند هفته اخیر انتظار ارائه نمایشی این چنین از از مس را نداشتند، اما بازیکنان مس در کار دفاع و حمله به خوبی شرکت داشتند و تاکتیک تیمی را به خوبی در زمین اجرا کردند.

موسوی در ارتباط با دیدار هفته آینده تیمش گفت: با این پیروزی شرایط تیم کمی متحول شد، مس در هفته بعد مسابقات به مصاف نیروی زمینی می‌رود و امیدوارم بتوانیم با انجام تمرینات مناسب و حمایت و پشتیبانی بهتر از تیم شرایط را به گونه دیگری رقم زنیم، بازیکنان مس به این تیم تعصب دارند و قطعا با اشتیاق و تعصب بازی می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول