اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس خبر داد

آغاز مسابقات دوچرخه‌سواری کشور با شعار «لبیک یا رسول الله»

خبرگزاری فارس: با شعار «لبیک یا رسول الله» مسابقات دوچرخه‌سواری سوپرلیگ کشور در چالوس آغاز می‌شود.

آغاز مسابقات دوچرخه‌سواری کشور با شعار «لبیک یا رسول الله»

حسین هاشمی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری و مدیر تیم کندوان چالوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمری که از سوی هیئت دوچرخه‌سواری چالوس انجام شد، میزبانی مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان سوپر لیگ کشور به شهرستان چالوس رسید.

وی افزود: این دوره از مسابقات یا شعار لبیک یا رسول الله آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

هاشمی بیان کرد: تیم دوچرخه‌سواری کندوان به مدت دو هفته در اردوی شبانه‌روزی به سر می‌برد و همه اعضای تیم نیز در آمادگی جسمی و روحی بسیار مطلوبی هستند.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رشته دانهیل و کراس کانتری برگزار می‌شود و با توجه به آمادگی و تمرینات منظم و انگیزه رکاب‌زنان تیم کندوان چالوس، امید زیادی است که بر روی سکو قرار گرفته و حتی چشم به قهرمانی نیز داریم.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس ابراز کرد: همه امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز فراهم است.

در ادامه با چند تن از رکاب زنان تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

سید مهدی آل احمد که در رشته کراس کانتری رکاب می‌زند به خبرنگار فارس گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و هر روز بیشتر از قبل به آمادگی لازم برای مسابقات نزدیک می‌شویم.

وی افزود: اتحاد و همدلی فراوانی در بین کل اعضای تیم حاکم است و همه تلاش و ما کسب بهترین عنوان در این دوره از رقابت‌ها است.

آل احمد اظهار کرد: تاکنون تایم‌هایی که در تمرینات زدیم بسیار عالی بود و این زمان تا روز برگزاری مسابقه بهتر نیز می‌شود.

حمیدرضا سلطان‌مرادی یکی دیگر از اعضای تیم دوچرخه‌سواری کندوان بیان کرد: در حال حاضر همه چیز در اردوی تیم ما به خوبی پیش می‌رود و همه سعی و تلاش ما به‌دست آوردن جایگاه درخشان همراه با تیم در این مسابقات است.

وی افزود: در شرایط اردویی خیلی خوبی قرار داریم و روز به روز تمرکز و آمادگی ما برای مسابقه بیشتر می‌شود، بنابراین همه هدف ما در درجه اول کسب عنوان قهرمانی برای مازندران و چالوس است که این مهم دور از دسترس نیست.

وی عنوان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در تیم ما حضور دارند که در صورت توجه بیشتر مسئولان به این تیم، قطعا شاهد رشد و پیشرفت آنها و حتی حضورشان در تیم‌های بزرگ آسیایی خواهیم بود.

به گزارش فارس، مرحله سوم مسابقات کشوری سوپر لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان در روزهای 24 و 25 آبان ماه به میزبانی چالوس در منطقه اشکاردشت با حضور تیم‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

همچنین مراسم افتتاحیه این مسابقات روز 24 آبان 91 راس ساعت 8 صبح با حضور مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور، استان مازندران و شهرستان چالوس در اشکاردشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول