اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز هفته تربیت‌بدنی

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با استقبال گسترده مردم قم روبرو شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور پرشور علاقمندان به این رشته در قم برگزار شد.

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با استقبال گسترده مردم قم روبرو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و فرا رسیدن سالروز ازدواج پر برکت حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و روز ازدواج، یک دوره همایش دوچرخه‌سواری با حضور پرشور جوانان قمی برگزار شد.

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از استقبال بسیار گسترده اقشار مختلف مردم قم از جمله جوانان و نوجوانان دوستدار این رشته با تلاش هیئت دوچرخه‌سواری استان قم و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اورژانس، صدا و سیما، شهرداری قم و نیروی انتظامی برگزار شد و هدایای ارزنده‌ای نیز داشت.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کیفیت مطلوب برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور علاقمندان به دوچرخه‌سواری در سطح بسیار خوبی به انجام رسید و نکته مهم آن در کنار استقبال گسترده مردم، حضور گرم مسئولان بود که به مجموعه برگزارکنندگان این همایش دلگرمی خاصی داد.

وی اضافه کرد: جوایز بسیار ارزنده‌ای برای شرکت‌کنندگان در این همایش بزرگ دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده بود که در پایان همایش به قید قرعه به دوچرخه‌سواران اهدا شد و خوشبختانه با توجه به اهدای 113 جایزه ارزشمند همایش باشکوهی را شاهد بودیم.

مدرسی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده هیئت دوچرخه‌سواری به علاقمندان این رشته تصریح کرد: ثبت‌نام و آموزش این رشته ورزشی در هیئت دوچرخه‌سواری استان قم برای مردم و شهروندان قمی در رده‌های سنی مختلف به صورت رایگان انجام می‌شود و هیئت همه روزه در دفتر خود در مجموعه حیدریان آماده پذیرایی از دوچرخه‌سواران علاقمند است.

وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون دوچرخه‌سواری برای برگزاری این همایش افزود: هیئت دوچرخه‌سواری در راستای برنامه‌های متنوع خود به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم، در بخش همگانی اقدام به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش کرد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اضافه کرد: این هیئت در طول سال به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را در سطح استان در قالب برنامه‌های همگانی و قهرمانی برگزار می‌کند که یکی از مهم‌ترین آنها در آینده به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

همه ساله از 26 مهر ماه تا دوم آبان‌ ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش گرامی داشته می‌شود و برنامه‌های متنوع ورزشی در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، جوانان، عمرانی و آموزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول