اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب اکثریت آرا

کیوان لیمویی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان شد

خبرگزاری فارس: کیوان لیمویی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان انتخاب شد.

کیوان لیمویی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دقایقی قبل مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در محل تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

در این مجمع که با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و محمدرضا محمدجواهری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به انجام رسید، دو کاندیدا حضور داشتند.

داود بحیرایی و کیوان لیمویی دو کاندیدای ریاست هیئت دوچرخه‌سواری بودند که با انصراف بحیرایی، لیمویی به عنوان تنها کاندیدای هیئت، برنامه‌های خود را ارائه کرد و در پایان با کسب 17 رأی از 18 رأی به عنوان رئیس جدید چهار سال آینده انتخاب شد.

لیمویی از دوچرخه‌سواران اصفهانی است که سابقه حضور در تیم ملی و تیم ملی ارتش‌ها را دارد و مدتی به عنوان دبیر هیئت دوچرخه‌سواری فعالیت داشته است.

به گزارش فارس، پیش از این داود بحیرایی سرپرستی هیئت را بر عهده دارد و قبل از وی نیز محمدرضا باجول ریاست هیئت را بر عهده داشت که در دوران مدیرکلی رشید خدابخش به دلیل بروز اختلاف‌‌نظر، از مسئولیت خود کنار گذاشته شد.

مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری نخستین مجمع در دوران مدیرکلی جواهری محسوب شده و 24 آبان ماه نیز مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول