اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش چالوس:

چالوس میزبان سوپرجام باشگاه‌های دوچرخه‌سواری ایران شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس از آمادگی چالوس برای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری سوپرجام باشگاه‌های کشور خبر داد.

چالوس میزبان سوپرجام باشگاه‌های دوچرخه‌سواری ایران شد

سید نورالدین حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در چالوس بیان داشت: پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر، میزبانی دوچرخه‌سواری سوپرجام باشگاه‌های کشور در ماده کوهستان به شهرستان چالوس رسید.

وی افزود: تمامی شرایط و امکانات لازم برای میزبانی این رقابت بزرگ و کشوری در چالوس آماده است و این شهر از بهترین‌های دوچرخه‌سواری کشور به مدت دو روز میزبانی می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس بیان داشت: پیش از این نیز رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری کشور برای در اختیارگذاشتن میزبانی سوپر جام باشگاه‌های ایران به این شهر سفر کرد و از امکانات برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری سوپرجام باشگاه‌های کشور بازدید کرد و این شهر را مورد تائید قرار داد.

حسینی گفت: در این مسابقات تیم‌ها با نفرات و تجهیزات کامل از سراسر کشور حضور خواهند داشت و باید منتظر رقابتی جذاب و بسیار مهیجی باشیم.

وی تصریح کرد: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس نیز در این رقابت‌ کشوری حضوری پررنگ و قوی خواهد داشت و با توجه به انگیزه‌ای که مثل همیشه در بین رکاب‌زنان این تیم دیده می شود، امید زیادی است تا در این رقابت سراسری، مقام درخور توجهی از سوی تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس کسب شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسیر دوچرخه سواری کوهستان سوپرجام باشگاه‌های کشور در پیست دوچرخه‌سواری اشکاردشت چالوس است و راس ساعت 9 صبح روزهای 24 و 25 آبان ماه 91 این مسابقه آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس اذعان داشت: ظرفیت‌های ورزشی در شهرستان چالوس بسیار بالاست و ما همه توان خود را برای شکوفاتر شدن استعدادهای ناب ورزشی چالوس به کار خواهیم بست تا چالوس بیش از پیش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ورزش بتواند بدرخشد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول