اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید سعید قربان

همایش دوچرخه‌سواری در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار منطقه چهار اهواز از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.

همایش دوچرخه‌سواری در اهواز برگزار می‌شود

موسی خنافره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این همایش از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه ولایت در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش دوچرخه‌سواری صبح روز جمعه پنجم آبان ماه در ساعت 8 و 30 دقیقه همزمان با عید سعید قربان از میدان کارگر واقع در بلوار گلستان با رکاب زدن شرکت کنندگان آغاز می‌شود.

خنافره در خصوص نقطه پایان همایش دوچرخه سواری اهواز گفت: شرکت کنندگان در این همایش تا میدان کودک با هم رقابت می‌کنند و پس از طی مسیر در نقطه پایان گردهم می‌آیند.

به گفته معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار منطقه چهار اهواز تمام کسانی که در این همایش شرکت می‌کنند در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند و به تعدادی از شرکت کنندگان در همایش دوچرخه‌سواری به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی دیگر شهرداری منطقه چهار اهواز اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش جوانان، اینترنت و ماهواره در روز یکشنبه 30 مهرماه با حضور دکتر علی‌اکبر رائفی‌پور یکی از برنامه‌های اجرا شده برای آگاهی بخشی به خانواده‌ها در خصوص خطرات و پیامدهای استفاده از ماهواره و اینترنت بود که مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

خنافره اضافه کرد: این همایش با حضور بیش چهار هزار نفر از مردم اهواز به ویژه جوانان پرسش‌گر در پارک گل‌ها واقع در منطقه گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول