اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی:

ترانزیت خارجی آذربایجان‌غربی به 542 هزار تن رسید

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: امسال میزان ترانزیت خارجی از گمرکات آذربایجان‌غربی به 542 هزار و 136 تن رسید.

ترانزیت خارجی آذربایجان‌غربی به 542 هزار تن رسید

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در هفت ماه نخست امسال میزان ترانزیت خارجی از استان به 542 هزار و 136 تن رسیده است.

وی با اشاره به ارزش دلاری این میزان ترانزیت، تصریح کرد: ارزش دلاری این میزان ترانزیت خارجی 2 میلیارد و 651 میلیون و 704 هزار و 888 دلار است.

سیداحمدی با اشاره به میزان تغییرات ترانزیت خارجی انجام گرفته در سال جاری، افزود: میزان ترانزیت خارجی انجام گرفته در مدت زمان مشابه سال گذشته 609 هزار و 225 تن بود.

وی با اشاره به ارزش دلاری این میزان ترانزیت خارجی انجام گرفته است ادامه داد: ارزش دلاری این میزان ترانزیت خارجی 2 میلیارد و 834 میلیون و 391 هزار و 929 دلار بود.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی با اشاره میزان تغییرات ترانزیت خارجی در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از آذربایجان‌غربی، گفت: میزان ترانزیت خارجی از آذربایجان‌غربی در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 15 درصد رشد نشان می‌دهد.

سیداحمدی افزود: میزان ترانزیت خارجی از آذربایجان‌غربی در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر ارزش دلاری شش درصد کاهش یافته است.

وی علت این کاهش را پایین بودن ارزش هر تن کالای ترانزیتی خارجی در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول