اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

تشکیل 91 کانون هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: 91 کانون هلال‌احمر در سال جاری تشکیل شده است.

تشکیل 91 کانون هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این کانون‌ها با هدف توسعه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده‌اند که با راه‌اندازی آنها شاهد گسترش فعالیت‌های اعضای این جمعیت در سطوح مختلف هستیم.

وی مهم‌ترین بخش این کانون‌ها را کانون دانشجویان عنوان کرد و افزود: این کانون‌ها بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که ما بین جمعیت هلال‌احمر و دانشگاه‌ها وجود دارد، تاسیس می‌شود.

زینال‌پور تصریح کرد: تلاش می‌شود در هر یک از دانشگاه‌ها یک کانون دانشجویی جمعیت هلال‌احمر راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با تاکید بر گسترش آموزش‌ها و خدمات این جمعیت، خاطرنشان کرد: با گسترش خدمات جمعیت هلال‌احمر شاهد حضور دانشجویان امدادگر در بروز سوانح می‌شویم.

زینال‌پور با اشاره به اهداف راه‌اندازی این کانون‌ها، گفت: هدف از تشکیل کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر نهادینه‌سازی و ترویج حوزه‌های خدمات داوطلبانه، نوع‌دوستانه و مهرورزی در جامعه و فعالیت‌های عام‌المنفعه و بشردوستانه است.

وی کانون‌ها را نقطه عطف در افزایش ضریب ایمنی عنوان کرد و اظهار داشت: در این کانون‌ها شاهد خلاقیت و ابتکار اعضای جمعیت هلال‌احمر هستیم که این ابتکارها به پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر استان کمک زیادی می‌کند.

زینال‌پور با اشاره به دیگر کانون‌های تشکیل شده در استان، تصریح کرد: کانون‌های جوانان، طلاب، غنچه‌های هلال و کانون‌های روستایی نیز در استان تشکیل شده‌اند که طی تشکیل این کانون‌ها جمعیت هلال‌احمر استان از سنین کودکی آغاز به ارائه آموزش‌های امدادگری در این کانون‌ها می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول