اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جمعیت هلال احمر خبر داد

فعالیت 2 میلیون داوطلب جمعیت هلال احمر در کشور

خبرگزاری فارس: دبیر کل جمعیت هلال احمر از فعالیت 2 میلیون نفر داوطلب هلال احمر کشور خبر داد.

فعالیت 2 میلیون داوطلب جمعیت هلال احمر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظاهر رستمی صبح امروز در حاشیه نشست با معاونان و مسئولان جمعیت هلال احمر گیلان در جمع خبرنگاران درباره مدیریت داروخانه‌های کشور زیر مجموعه هلال احمر اظهار کرد: از قبل برنامه بود که مدیریت تمام داروخانه‌های کشور زیر نظر سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر باشد اما به این نتیجه رسیدیم که این دوگانگی مدیریت ایجاد کرده و اهدافی که در این طرح و برنامه بود تحقق پیدا نکرد، بنابراین سعی کردیم داروخانه‌ها دوباره زیر مدیریت استان اداره شوند تا مدیریت منسجم‌تر و پاسخگوی نیاز استان باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر ابراز کرد: با برنامه‌هایی که در مدت سه سال تدوین شده است حدود 90 درصد این برنامه‌ها تحقق پیدا می‌کند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ادامه داد: در راستای شعار «سالی برابر با 10 سال»، به اندازه 30 سال در طول سه سال خدمات ارائه شده است.

وی تثبیت برنامه‌های هلال احمر در سال آینده را مهم خواند و تصریح کرد: آموزش امدادگران و مردم مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر است.

رستمی، خرید امکانات و تاسیسات جدید در زمان بحران برای سازمان امداد و جوانان را از دیگر برنامه‌های مهم جمعیت مذکور ذکر کرد.

وی ابراز کرد: افزایش حلقه‌های جوانان در راستای الگوی تفریحی، اجتماعی و فرهنگی برای سازمان جوانان از جمله برنامه‌های هلال احمر است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر افزایش استفاده از توانمندی‌های خیران در مشارکت‌های جمعیت هلال احمر و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این جمعیت را از دیگر برنامه‌های مهم بیان کرد.

وی درباره میزان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: حدود 2 میلیون نفر داوطلب جمعیت هلال احمر در کشور هستند.

رستمی با بیان اینکه این تعداد داوطلب در بخش‌های مختلف هلال احمر تفکیک شده است، اذعان کرد: در سازمان جوانان یک میلیون و 600 هزار نفر، در سازمان داوطلبان نیز حدود 400 هزار نفر و در سازمان امداد و نجات نیز نیروهای تخصصی آنها فعالیت می‌کنند.

وی استقبال داوطلبان هلال احمر را دارای شتاب بیشتری در سال‌های اخیر خواند و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، پرداخت به موقع حق‌الزحمه امدادگران و برنامه‌های جوان‌پسند به ویژه در اردوهای فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی و دانشگاهی و طلاب از جمله دلایل علاقه‌مندی جوانان به عضویت در هلال احمر است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر، عملکرد هلال احمر گیلان را خوب توصیف کرد و یادآور شد: توانمندی جمعیت هلال احمر گیلان به دلیل هماهنگی و همدلی خوب بوده و رو به جلو است.

وی افزود: چالشی که بتواند سد راه فعالیت هلال احمر گیلان باشد وجود ندارد و این امر نشانه ثبات مدیریتی این جمعیت در استان است.

به گزارش فارس، دبیر کل جمعیت هلال احمر امروز مجتمع فرهنگی‌ورزشی ولایت در آستانه‌اشرفیه و انبار امدادی چند منظوره و مجموعه استخری کیاکلایه در لنگرود را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول