اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته پنجم لیگ دسته 3 فوتبال کشور

تیم شهرداری قوچان مقابل پیروزی شیروان متوقف شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان گفت: با توجه به داشتن امتیاز میزبانی نتیجه راضی‌کننده‌ای در مقابل پیروزی شیروان کسب نکردیم.

تیم شهرداری قوچان مقابل پیروزی شیروان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید شیری بعد از تساوی بدون گل تیمش در مقابل تیم فوتبال پیروزی شیروان که از هفته پنجم لیگ دسته 3 فوتبال کشور انجام شد، اظهار کرد: در نیمه اول بازی اتفاق خاصی روی نداد، تنها یک ضربه بازیکنان ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد و بازی با نتیجه تساوی در این نیمه به پایان رسید.

وی افزود: بازی مستقیم تیم پیروزی شیروان در نیمه دوم کار را برای تیم ما سخت کرد اما بازیکنان توانستند در 15 دقیقه پایانی بر بازی مسلط شوند و چندین موقعیت گل بدست آورند که نتیجه‌ای در پی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان درباره داوری این دیدار اظهار داشت: بهزاد داوودی دفاع وسط تیم پیروزی شیروان دقیقه 35 بازی در یک موقعیت تک به تک بر روی مهاجم تیم ما مجید ارجی خطا کرد و داور گرگانی کارت قرمز به او نشان داد که بعد از لحظاتی نظرش عوض شد و کارت قرمز را به زرد تغییر داد.

وی در ادامه گفت: در هفته ششم لیگ دسته 3 فوتبال کشور روز یکشنبه 21 آبان ماه میزبان تیم عقاب تهران خواهیم بود که از بازیکنان جوان و دونده بهره می‌برد.

شیری افزود: در این دیدار کاپیتان تیم، ابوذر رنگ‌انداز را به دلیل 2 اخطاره بودن در اختیار نداریم و مشکل سربازی فرزاد آموزش همچنان رفع نشده که امیدواریم مجوز بازی وی برای دیدار با تیم عقاب تهران آماده شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان خاطرنشان کرد: بعد از این دیدار به استقبال بازی‌های معوقه تیم‌های خراسان‌رضوی حاضر در لیگ دسته سه کشور که قرار بود در هفته اول برگزار شود، می رویم و روز شنبه 27 آبان ماه میزبان تیم فوتبال آرمان رضا(ع) خواهیم بود.

 تیم شهرداری قوچان همچنان با 8 امتیاز بالاتر از تیم‌های شهرداری اسلامشهر و آرمان رضا(ع) در صدر جدول گروه یک لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول