اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از رقابت‌های دسته یک هندبال کشور

تیم هندبال میعاد مهدی مشهد میزبان سایپای کاشان است

خبرگزاری فارس: از هفته اول رقابت‌های هندبال دسته یک کشور، تیم هندبال میعادمهدی مشهد به مصاف سایپای کاشان می‌رود.

تیم هندبال میعاد مهدی مشهد میزبان سایپای کاشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مهدی حاجی‌زاده سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی مشهد اظهار کرد: با آغاز لیگ دسته یک هندبال کشور، در هفته اول از ساعت 16 روز جمعه 12 آبان‌ماه در سالن هندبال مجموعه ورزشی کوثر مشهد میزبان تیم سایپا کاشان هستیم.

وی ادامه داد: امسال با بازیکنان کاملاً بومی خراسان‌رضوی از شهرستان‌های مشهد، تربت‌جام، قوچان، سبزوار و تربت‌حیدریه که بیشتر آنها بازیکنان نوجوان، جوان و رده سنی امید هستند با حمایت شرکت سه‌برگ خاوران در لیگ دسته یک هندبال کشور حضور داریم.

حاجی‌زاده با اشاره به آمادگی مناسب تیم هندبال میعاد مهدی گفت: تمرینات تیم را از 2 ماه قبل با هفته‌ای یک جلسه تمرین به صورت متمرکز در سالن هندبال مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد شروع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: نبود خوابگاه و کمبود امکانات مالی تیم اجازه نمی‌دهد که بازیکنان جلسات بیشتری را به ‌صورت متمرکز در مشهد تمرین کنند، اما به‌صورت منظم در شهرستان‌های خود تمرین دارند.

حاجی‌زاده افزود: تیم هندبال میعاد مهدی مشهد از 4 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و با تمرکز بر روی سنین پایه در تمام  رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در مسابقات مختلف کشوری، استانی و لیگ دسته 3 و 2 کشور حضور داشته است.

سرمربی تیم هندبال میعادمهدی مشهد عنوان کرد: سال گذشته با کسب مقام سوم رقابت‌های لیگ دسته 2 هندبال کشور به همراه نمایندگان کرمانشاه و اردبیل به لیگ دسته یک صعود کردیم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول