اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم هندبال صبای قم:

هدایت تیم هندبال صبا به سرمربی سابق تیم ملی سپرده شد

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم هندبال صبای قم از انتخاب سرمربی سابق تیم ملی هندبال نوجوانان برای حضور در رأس کادر فنی این تیم در لیگ دسته اول هندبال کشور خبر داد.

هدایت تیم هندبال صبا به سرمربی سابق تیم ملی سپرده شد

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای داشتن تیمی قوی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نیاز به کسی داشتیم که هم از نظر علم و تجربه و هم از نظر اخلاق با اهداف باشگاه صبا هماهنگ باشد و به همین دلیل با دقت سرمربی جدید تیم را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور هدایت تیم مهتاب قم را ناصر فلسفی از مربیان بسیار خوب بومی بر عهده داشت، اما در فصل جدید لیگ دسته اول از این پس هدایت تیم هندبال صبای قم را به غلامعلی اکبرآبادی سپرده‌ایم.

مدیر فنی تیم هندبال صبای قم افزود: شاخص‌هایی برای انتخاب سرمربی تیم هندبال مورد نظر باشگاه صبا و هیئت هندبال استان بود که این همکاری را بیش از این میسر ‌کرد و این موضوع در محیطی دوستانه بین دو طرف مطرح شد و هیئت تصمیم گرفت در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور از تجربیات غلامعلی اکبرآبادی استفاده کند.

مدیر فنی تیم هندبال صبای قم اظهار داشت: اکبرآبادی سرمربی تیم هندبال آلومینیوم اراک در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بوده است و از مربیان تحصیلکرده و کاردان هندبال استان مرکزی و کشور است و مطمئن هستیم که با این مربی می‌توانیم نتایج مطلوبی در رقابت‌های امسال هندبال باشگاه‌های دسته اول کشور کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اکبرآبادی پیش از حضور در رأس کادر فنی تیم هندبال صبای قم سرمربی تیم‌های هندبال دختران و پسران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بوده و آخرین بار در پیکارهای آسیایی ژاپن در سال 2011 هدایت تیم هندبال دختران نوجوان را بر عهده داشت.

طباطبایی ابراز داشت: این مربی 45 ساله برنامه‌های بسیار خوبی برای آمادگی تیم هندبال صبای قم در تمرینات اجرا می‌کند و با توجه به انجام قرعه‌کشی مرحله مقدماتی لیگ دسته اول هندبال کشور، صبای قم با قدرت وارد این مرحله از رقابت‌ها می‌شود.

وی یادآور شد: امیدواریم صبای قم در نخستین بازی خود که در قم میزبان تیم هیئت هندبال یزد خواهد بود با درخشش بازیکنان با انگیزه خود و درایت این مربی با تجربه بتواند شروع خوبی در پیکارهای این فصل لیگ دسته اول هندبال داشته باشد.

مدیر فنی تیم هندبال صبای قم افزود: رقابت‌های لیگ دسته اول قهرمانی هندبال مردان باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه قرار گرفتند که تیم هندبال صبای قم در گروه نخست با تیم‌های هیئت زنجان، کرمانشاه، آمل، یزد و پارس مس فلاورجان هم‌گروه شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول