اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی:

پای یک بازیکن نباید بشکند تا خطا گرفته شود

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: در صحنه‌ای که منجر به گل تیم صبا شد بازیکن این تیم روی من مرتکب خطا شد و به طور حتم پای یک بازیکن نباید بشکند تا خطا محسوب شود.

پای یک بازیکن نباید بشکند تا خطا گرفته شود

محمدعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران درد جزئی در پای خود احساس می‌کنم اما مشکلی برای بازی با تیم تراکتورسازی ندارم.

وی تصریح کرد: در بازی برابر صبا با وجود یک بازی خوب در نهایت بازی را با تساوی یک بر یک به پایان رساندیم اما در بازی با تراکتور قصد داریم جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در ادامه به تیم تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و افزود: این تیم با توجه به نتیجه خوبی که برابر تیم استقلال کسب کرده از انگیزه و روحیه بالایی برای دیدار با تیم ما برخوردار است و به طور حتم کار سختی را در مقابل این تیم داریم.

وی با اشاره به نقاط قوت تیم تراکتور تاکید کرد: به نظر من این تیم در خط حمله از مهاجمان خوبی سود می‌برد و با توجه به اینکه چند بازیکن فصل گذشته سپاهان در این تیم حضور دارند انگیزه بسیاری دارند تا در مقابل تیم ما بتوانند نتیجه بگیرند.

احمدی ادامه داد: این بازی از حساسیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است زیرا دو تیم در صدر جدول رقیب یکدیگر محسوب می‌شوند و ما باید از دو بازی خانگی خود شش امتیاز کامل را کسب کنیم.

وی با اشاره به غیبت فرشید طالبی در بازی برابر تراکتور افزود: این درست است که من با این بازیکن هماهنگ‌ترم اما هادی تأمینی هم مدافع بسیار خوبی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در ادامه به صحبت‌های کارشناس داوری برنامه 90 این هفته اشاره کرد و افزود: من به هیچ عنوان صحبت‌های کارشناسی مسعود مرادی را در این برنامه قبول ندارم زیرا بازیکن تیم صبا با هل دادن من موجب شد نتوانم برای ضربه زدن توپ به هوا بپرم و اگر این خطا نیست پس به چیزی می‌توان خطا گفت و در خطا به طور حتم نباید پای یک بازیکن بشکند تا داور خطا بگیرد.

وی اضافه کرد: همچنین در صحنه‌ای که کارشناس می‌گوید توپ دوم در زمین تأثیری در جریان بازی نداشت باید بگویم این توپ تأثیر زیادی در جریان بازی داشت زیرا تمام بازیکنان سپاهان درست است که نگاهشان به سمت توپ اصلی بود اما به واقع همه ایستاده بودند.

احمدی در ادامه با بیان اینکه زیاد برنامه 90 را نگاه نمی‌کنم افزود: طی هفته‌های گذشته تنها دو مرتبه و آن هم صحنه‌هایی که مربوط به تیمم می‌شود را از این برنامه می‌بینم زیرا فوتبال ایران و این برنامه حاشیه‌های بسیاری دارد که به درد کسی نمی‌خورد و در این میان تنها موجب می‌شود وقت خوابم گرفته شود.

وی در پایان گفت: تنها برای کسب سه امتیاز به دیدار تراکتور می‌رویم و صد در صد امید داریم با کسب تمام امتیازات این دیدار بتوانیم خود را در کورس قهرمانی حفظ کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول