اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد فیروزکوه:

کسب مدرک تنها هدف آموزش عالی نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: کسب مدرک تنها هدف آموزش عالی نیست و دانشجویان باید در طول تحصیل به نوعی تکامل برسند.

کسب مدرک تنها هدف آموزش عالی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، علیرضا حسنی در جمع دانشجویان این واحد دانشگاهی، با بیان نکات ارزشمند اخلاقی و رفتاری، بر لزوم حفظ هوشیاری دانشجویان و والدین آنها در مقابله با آفت‏های اخلاقی و فرهنگی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: دانشجویان باید همواره در انتخاب دوست و نوع برخورد با سایر دانشجویان دقت بیشتری داشته باشند و تقویت روحیه معنوی و اسلامی در حفظ جوانان از فسادهای رایج در جامعه ضروری است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تاکید کرد: کسب مدرک تنها هدف آموزش عالی نیست، بلکه رشد روحی، اخلاقی و اسلامی ارزش بسیار بیشتری برای نسل جوان دانشجو دارد.

حسنی از خانواده‏های دانشجویان نیز خواست تا جوانانشان را بیشتر کنترل کنند و آنها را به حال خود رها نکنند.

نقی شجاع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیز در جمع دانشجویان این واحد دانشگاهی، ضمن خوش‌‏آمدگویی به دانشجویان بر لزوم رعایت قوانین و مقررات دانشگاه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، معاونان آموزشی و پژوهشی نیز به بیان نکات کلیدی در خصوص چگونگی برخورد با مشکلات احتمالی در طول دوران تحصیل و همچین مسائلی در زمینه پژوهش و تهیه پایان‌‏نامه دانشجویان کارشناسی‏‌ارشد پرداختند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول