اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد شوشتر:

هدف مسابقات رباتیک تقویت تیم‌های دانشگاهی است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: برگزاری مسابقات رباتیک در این دانشگاه در راستای تقویت تیم‌های برای حضور در مسابقات سراسری است.

هدف مسابقات رباتیک تقویت تیم‌های دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غفار پوربختیار صبح امروز در افتتاحیه سومین دوره از مسابقات رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: برگزاری مسابقات رباتیک در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است و برای تقویت تیم‌های موجود از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر سال‌های گذشته در بخش رباتیک توانست مقام‌های بسیار خوبی در سطح بین‌المللی کسب کند و به این دلیل در تلاش هستیم تا برای تقویت تیم‌های موجود در دانشگاه چنین مسابقه‌ای را هر سال برگزار کنیم.

پوربختیار تاکید کرد: این همایش‌ها باعث ابتکار و نوآوری در ساخت ربات می‌شود و به این دلیل این همایش در دستور کار معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: همایش‌های بزرگی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود اما، به دلیل اینکه هنوز زمان دقیق آن‌ها مشخص نشده است از اعلام عنوان آن‌ها خودداری می‌کنیم.

پوربختیار با تاکید بر اینکه برگزاری همایش‌های ملی و منطقه‌ای در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر است، تاکید کرد: برگزاری همایش‌های ملی در دانشگاه آزاد هرساله در موضوعات مختلفی به ویژه علوم انسانی برگزار می‌شود و مورد استقبال بسیار زیادی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر از صبح امروز رقابت نفس‌گیر خود را آغاز کردند. همه این تیم‌ها از سطح علمی و تجربه‌ای بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول