اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 17 رأی اعضای مجمع

حلوایی در ریاست هیئت کشتی قم ابقا شد

خبرگزاری فارس: محسن حلوایی با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع همچنان در پست ریاست هیئت کشتی استان قم باقی ماند.

حلوایی در ریاست هیئت کشتی قم ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و جعفر رضایی‌نژاد مدیرکل و مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان قم که با حضور 17 عضو این مجمع برگزار شد، با رأی اعتماد اعضای مجمع محسن حلوایی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت کشتی استان قم انتخاب شد.

تنها کاندیدای ریاست هیئت کشتی قم محسن حلوایی از پیشکسوتان و نیروهای با سابقه و تحصیلکرده کشتی استان قم بود که در ورزش قم چهره نام آشنایی است و در طول چهار سال گذشته نیز ریاست هیئت کشتی قم را بر عهده داشته است.

حلوایی در ابتدای این مجمع به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت کشتی استان قم در طول چهار سال گذشته پرداخت و البته برخی موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی پرمدال را مطرح کرد.

از نظر وی احداث خانه تخصصی کشتی مهم‌ترین اتفاق ورزش کشتی قم در چهار سال گذشته بود، ضمن اینکه ورزشکاران قمی نیز در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشتی کشور با حضور مداوم خود موفقیت‌های ارزنده‌ای را کسب کرده‌‌اند. میزبانی چهار دوره جام بین‌المللی یادگار امام و چهار رقابت قهرمانی کشور از جمله دستاوردهای کشتی قم در چهار سال گذشته بوده است.

پس از رأی‌گیری با شمارش آراء مأخوذه واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان قم تمام 17 رأی خود را به محسن حلوایی دادند تا بدین ترتیب وی بار دیگر مسئولیت ریاست هیئت کشتی استان قم را تا سال 1395 بر عهده گیرد.

انتخاب محسن حلوایی به عنوان رئیس جدید هیئت کشتی استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دوره قبلی نیز این مسئولیت را بر عهده داشت و با دوره جدید چهار سال ریاست در این هیئت این امکان را دارد که برای مدت هشت سال متوالی رئیس هیئت کشتی استان قم باقی بماند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول