اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

حادثه دهدز ـ لردگان به صورت ملی پیگیری می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی علل وقوع حادثه محور دهدز ـ لردگان به صورت ملی در حال پیگیری است.

حادثه دهدز ـ لردگان به صورت ملی پیگیری می‎شود

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تاکنون اقدامات و پیگیری‌های خوبی در راستای بررسی علل وقوع حادثه محور دهدز ـ لردگان انجام گرفته و قوای سه‌گانه کشور در این رابطه فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه اهمیت پیگیری حادثه دهدز ـ لردگان فراتر از یک مسئله استانی است، افزود: اهمیت این موضوع به اندازه‌ای است که بلافاصله روسای قوای سه‌گانه کشور دستور پیگیری این موضوع را صادر کرده و به نحوی جدی آن را دنبال می‌کنند.

سلطانی ادامه داد: در همین راستا کمیسیون‌های امنیت ملی، آموزش و تحقیقات و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در رابطه با این موضوع فعال شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز امروز برای توضیح این حادثه به مجلس شورای اسلامی فراخوانده شده است.

سلطانی با بیان اینکه حادثه محور دهدز ـ لردگان یک موضوع ملی است، اظهار داشت: باید با پیگیری درست و کارشناسی این حادثه جان‌گداز از وقوع مجدد چنین حوادثی در کشور جلوگیری کرد.

وی در ادامه به دلجویی از خانواده‌های داغدار این حادثه اشاره کرد و گفت: تحمل این ضایعه برای خانواده‌های داغدار بسیار سخت است و باید با دلجویی و سرکشی از آن‌ها طلب صبر از خداوند متعال برای این عزیزان داشته باشیم.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول