اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره استانی تئاتر سفیر صبح

6 اثر نمایشی در پاکدشت اجرا و داوری شد

خبرگزاری فارس: دهمین دوره جشنواره استانی تئاتر بسیج سفیر صبح به میزبانی شهرستان پاکدشت، 6 اثر نمایشی در سه سالن اجرا و داوری شد.

6 اثر نمایشی در پاکدشت اجرا و داوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش دهمین دوره جشنواره استانی تئاتر بسیج سفیر صبح به میزبانی شهرستان پاکدشت در سه سالن اجرا و داوری شد.

این گزارش حاکی است جشنواره مذکور با رقابت شش گروه نمایشی از شهرستان‌های اسلامشهر - شهر قدس - فیروزکوه و پاکدشت طبق جدول اجرا به نمایش آثار هنری خود پرداختند.

نجفی دبیر اجرایی دهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج سفیر صبح ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از تلاشگران عرصه هنر به‌ویژه هنرهای نمایشی در ثبت رشادت‌ها و دلاوری‌های یک ملت، این هنر فاخر و ارزشمند را در تجسم صحنه‌های باشکوه به صورت زنده در ذهن مخاطب بسیار تأثیرگذار و دارای ارزش ویژه قلمداد کرد.

بر پایه این گزارش، نمایش‌های راه یافته به بخش نهایی جشنواره عبارتند از یک نگاه در دو اپیزود، گامی برای وطن در بخش نمایش‌های خیابانی و برجک 37، نفت شهر، پچ پچ‌های پشت خط نبرد و آقای حماسه در بخش نمایش‌های صحنه‌ای این جشنواره به اجرا درآمدند.

در پایان داوران جشنواره شیرنسب، امینی و استاد منظومی‌نیا پس از اتمام اجراهای نمایشی به بررسی و تبادل نظر نمایش‌های مذکور پرداختند.

گفتنی است اختتامیه دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج سفیر صبح 24 آبان ماه سال جاری با معرفی آثار برتر در شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول