اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر:

تئاتر با آگاهی‌بخشی رسانه‌ها در جامعه فراگیر می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر در یاسوج با قدردانی از پوشش رسانه‌ای این جشنواره گفت: تئاتر با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی رسانه‌ها در بین مردم و مسئولان فراگیر می‌شود.

تئاتر با آگاهی‌بخشی رسانه‌ها در جامعه فراگیر می‌شود

امین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج نقش رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در روند اجرای جشنواره فجر تئاتر منطقه سه کشور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امید است با همکاری هر چه بهتر رسانه‌ها نقش موثری در پیشبرد اهداف این جشنواره داشته باشیم.

مدیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه 3 فجر اذعان داشت: در عصری که به نام عصر اطلاعات و ارتباطات نام گرفته کل دنیا به دهکده جهانی تعبیر می‌شود و لازم است رسانه را به عنوان خط مقدم تمام فرهنگ‌ها برای توسعه همه‌جانبه فرهنگی و اجتماعی مد نظر قرار دهیم.

این مسئول از رسانه‌های ارتباط جمعی به عنوان یک نهاد اجتماعی یاد کرد و گفت: رسانه‌های ارتباط جمعی هر کدام در نوع وظایف و نگرش خود در ساختار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه تاثیر‌گذار هستند.

درخشان از تمامی رسانه‌های جمعی و گروهی در انعکاس اخبار بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی این جشنواره نقش خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار را مهم ذکر کرد و گفت: این رسانه ملی با تمامی ظرفیت خود در انعکاس و شتاب اخبار سرعت عمل مضاعفی دارد.

وی تصریح کرد: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر به میزبانی یاسوج با برنامه‌ریزی و انسجام بسیار خوبی برگزار شد که این توان عوامل اجرایی کمیته پشتیبانی و شایستگی ملی این استان را نشان می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره‌های منطقه‌ای و ملی نقطه عطفی برای توسعه و معرفی این استان در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

درخشان تبادل فرهنگ و اطلاعات هنری هنرمندان دیگر استان‌ها را از جنبه‌های مؤثر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول