اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال

کاله مازندران در تهران به دیدار آرارات می‌رود

خبرگزاری فارس: در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کاله مازندران در دیداری خارج از خانه با آرارات تهران روبرو می‌شود.

کاله مازندران در تهران به دیدار آرارات می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران در دیداری خارج از خانه عصر فردا جمعه به دیدار آرارات تهران می‌رود.

با توجه به اینکه این دیدار بین دو تیم بالا نشین جدول رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال در دور دوم پیگیری می‌شود از حساسیت و سختی خاصی برخوردار است.

کاله در بازی گذشته خود در هفته چهارم لیگ دسته یک بسکتبال کشور میهمان داماش صدرای گیلان بود که توانست در خانه حریف با نتیجه 102 بر 92 به پیروزی شیرینی دست پیدا کند.

در مقابل آرارات تهران نیز در خانه با نتیجه 63 بر 55 از سد سیمان شاهرود گذشت تا کماکان یکی از بالانشینان گروه دوم لقب گیرد.

در این هفته 9 دیدار بین تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک برگزار می‌شود تا روز به روز با حساسیت این دوره از رقابت‌ها بیش از گذشته افزوده شود.

اکبر مومنی برای قضاوت این دیدار به عنوان سرداور انتخاب شده و محمد دوست و محمدرضا صالحیان او را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

فرهاد زحمت‌کش نیز از سوی فدراسیون بسکتبال کار نظارت بر بازی را بر عهده خواهد داشت.

تا پایان هفته چهارم لیگ دسته یک بسکتبال کاله مازندران با 7 امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها جای دارد و آرارات تهران نیز با کسب 6 امتیاز و جای گرفتن در رده دوم در تعقیب کاله مازندران است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول