اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه والیبال میاندرود:

نماینده والیبال مازندران در لیگ یک اوضاع مناسبی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه والیبال میاندرود با اشاره به نزدیکی زمان شروع مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور تاکید کرد: وضع نماینده والیبال مازندران در لیگ یک نامناسب است.

نماینده والیبال مازندران در لیگ یک اوضاع مناسبی ندارد

ولی‌الله رحمانی مدیرعامل باشگاه والیبال میاندرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به ضرورت آماده‌سازی تیم والیبال شهرستان میاندرود به عنوان نماینده استان مازندران در لیگ دسته یک کشور، خواستار به فعلیت رسیدن قول‌های داده شده از طرف مسئولان شد.

مدیر عامل تیم والیبال میاندرود در این مورد تصریح  کرد: این تیم که در سال گذشته با نام ماهان میاندرود در لیگ دسته دو والیبال کشور رقابت می‌کرد توانست با شایستگی جوانان این شهرستان به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

وی با بیان اینکه این تیم در سال گذشته نتوانسته است به تعهدات خود در برابر بازیکنان عمل کند، تصریح کرد: علاوه بر این ما امسال نیز برای حضور قدرتمند در لیگ یک و حضور به لیگ برتر نیاز به حمایت مالی داریم.

رحمانی با بیان این مطلب تصریح کرد: در چند روز گذشته با قول مساعد معصومه قلی‌زاده رئیس هیئت والیبال استان مقرر شد کمک‌هایی به این تیم بشود تا از این وضعیت رها شود.

مدیرعامل تیم والیبال میاندرود در این مورد افزود: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا با حمایت این تیم مردمی مقدمات حضور مقتدرانه ما را در لیگ دسته یک و راهیابی به لیگ برتر مهیا کنند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول