اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

توجه به پیام‌های عاشورا موجب پیشرفت جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: توجه جدی به پیام‌های عاشورا موجب پیشرفت جامعه اسلامی از نظر مادی و معنوی می‌شود و تمام توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد.

توجه به پیام‌های عاشورا موجب پیشرفت جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی پیش از ظهر امروز در جمع روحانیون این شهرستان در آستانه ماه محرم، اظهار کرد: نباید در راه خدمت به فرهنگ دینی و مذهبی و ترویج فرهنگ قیام عاشورا از هیچ تلاش و کوششی دریغ کرد.

وی، بزرگ‌ترین وظیفه امروز را زنده نگه‌داشتن فرهنگ عاشورا و تبیین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست.

امام جمعه سیاهکل، شناخت نهضت حسینی را از مسایل مهم در قیام عاشورا دانست و افزود: اگر ما می‌خواهیم به صورت کلی یک نهضت را بشناسیم ابتدا باید دلایلی که موجب رخ دادن آن شده است را شناسایی کنیم.

وی درباره درک درست از پیام عاشورا بیان کرد: توجه جدی به پیام‌های عاشورا و الگو گرفتن از آن موجب می‌شود تا جامعه اسلامی از نظر مادی و معنوی به پیشرفته‌ترین جامعه تبدیل شود و تمام توطئه‌های دشمنان از بین برود. 

شیدایی با اشاره به برکات ماه محرم ابراز کرد: با نگاهی به نقش عاشورا به وضوح می‌توان دید که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر بصیرت و آگاهی مردم بر تمام توطئه‌های دشمنان پیروز شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برکات محرم، امروزه ایران اسلامی با حمایت از ستمدیدگان و محرومان جهان چشم و چراغ و امید محرومان جهان شده است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول