اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

نوسانات قیمتی در بازار باید کنترل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان با بیان اینکه نوسانات قیمتی در بازار باید کنترل شود، گفت: سوء استفاده برخی افراد سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌شود.

نوسانات قیمتی در بازار باید کنترل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در ستاد تنظیم بازار شهرستان سرایان که به منظور بررسی وضعیت نوسانات قیمتی و وضعیت بازار در این شهرستان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر اعضاء برگزار شد، اظهار کرد: نوسانات قیمتی در مورد برخی از کالاها و سوء استفاده  برخی افراد سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌شود.

وی افزود: لازم است کنترل‌های لازم در این ارتباط صورت گیرد تا شاهد این‌گونه نارضایتی‌ها توسط مردم نباشیم.

فرماندار سرایان ضمن انتقاد از وجود نرخ‌های مختلف در بازار و کمبود بازرسان خواستار تسریع در به کارگیری بازرسان افتخاری به منظور تنظیم قیمت‌ها شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور و تحریم‌ها علیه کشور گفت: وجود تحریم‌‌های مختلف کشور‌های غربی علیه ایران سبب بروز شرایط ویژه بر اقتصاد کشور شده است.

علیرضا جمیع افزود: جهت‌دهی منابع پولی به سمت سرمایه‌گذاری سبب تعادل در بازار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید جو مناسب و مساعد در راستای سرمایه‌گذاری فراهم شود، ادامه داد: بخش عمده‌ای از تورم در جامعه ناشی از جو روانی حاکم بر جامعه است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سرایان و دبیر ستاد تنظیم بازار این شهرستان نیز از انجام بیش از 2 هزار و 100 بازرسی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت حدود 40 پرونده تخلف تشکیل شده است.

محمد رجبی جذب و توزیع اقلام و کالاهای اساسی در شهرستان، اعلام وضعیت بازار و تغییرات قیمتی، نظارت بر واحدهای تولیدی و انجام گشت‌های مشترک را از اهم برنامه‌های این اداره در راستای کنترل بازار نام برد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول