اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال

کاله به صدرنشینی‌اش در لیگ والیبال ایران تداوم بخشید

خبرگزاری فارس: در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با دیدار تیم کاله مازندران و شهرداری تبریز در آمل دنبال شد که صدرنشین این دوره از رقابت‌ها با نتیجه سه بر یک بازی را از آن خود کرد.

کاله به صدرنشینی‌اش در لیگ والیبال ایران تداوم بخشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، هفته پنجم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور عصر امروز چهارشنبه با دیدار بین دو تیم قدرتمند کاله مازندران و شهرداری تبریز پیگیری شد.

این دیدار حساس در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم آمل دنبال شد که با استقبال پرشور تماشاگران و والیبال‌دوستان این شهرستان همراه بود.

کاله مازندران تنها در ست اول با امتیاز (30 بر 28) مغلوب حریف تبریزی خود شد ولی در ادامه شاگردان بهروز عطایی توانست با پیروزی در ست‌های دوم، سوم و چهارم با امتیاز (25 بر 22) ، (25 بر 18) و (25 بر 23) از سد شاگردان فرهاد کاظمی بگذرند و همچنان به صدرنشینی خود تداوم بخشند.

تیم صدرنشین کاله مازندران در پایان هفته پنجم لیگ برتر با پنج پیروزی متوالی تنها دو «ست» را به حریفان تبریزی و کرجی خود واگذار کرد که در نوع خود آماری جالب توجه است.

از دیگر نکات جالب توجه این دیدار پخش تلویزیونی هفته پنجم لیگ برتر از شبکه استانی تبرستان و شبکه سوم سیما بوده است.

تیم کاله همچنان با 15 امتیاز در مکان نخست جدول این رقابت‌ها جای داشته و به صدرنشینی‌های خود تداوم می‌بخشد.

در این دیدار سخت و حساس مسعود یزدان‌پناه داور نخست بوده و علیرضا قریب به عنوان داور دوم او را در امر قضاوت همراهی می‌کرد همچنین غفار درخشنده نیز ناظر و نماینده فدراسیون والیبال بود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول