اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مختاباد برای کمک به سیل‌زدگان مازندران می‌خواند

خبرگزاری فارس: «عبدالحسین مختاباد» خواننده برجسته کشورمان به نفع سیل‌زدگان بهشهر در 18 و 19 آبان‌ماه در ساری کنسرت برگزار می‌کند.

مختاباد برای کمک به سیل‌زدگان مازندران می‌خواند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شاید سیل و سرطان سبب شده است که کنسرت‌های موسیقی با کاربردی عمومی در ساری مرکز استان مازندران و چند شهر مازندران باب شده است.

حافظه تاریخی مردم مازندران حکایت از این نکته دارد که در طول چند سال گذشته چند کنسرت موسیقی در شهرهای مازندران برگزار شد ولی استقبال عمومی از این کنسرت‌ها به دلیل محدودیت‌های تبلیغی زیاد نبوده است.

مسئولان فرهنگی مازندران می‌گویند تاکنون چند کنسرت در مازندران برگزار شده است ولی مردم مازندران که طرفدار برپایی کنسرت‌های عمومی هستند نظر دیگری دارند.

چند ماهی است که مجمع خیران بیمارستان سرطانی در شمال کشور با محوریت شهرستان ساری در مازندران شکل گرفت و این نیت خیر بهانه‌ای شد تا کنسرت موسیقی با هنرنمایی گروه هزاردستان و خوانندگی علی اصغر رستمی در سالن هلال احمر با حضور خیران و مردم ساری برگزار شود.

پس از آن با نیت‌‌های خیرخواهانه نیز این کار ادامه داشت.

مختاباد نیز طی هفته گذشته خود را به بهانه بازسازی و وسعت دادن امام زاده یحیی و شرکت در جشن غدیر مرکز مازندران، خود را به ساری رساند.

مردم مازندران سابقه دیرینه در تبعیت از مولا علی از زمان شکل‌گیری حکومت علویان دارند ولی می‌شود از نام مولا وام گرفت تا مردم مومن و ولایتمدار مازندران خود را در سایه برگزاری کنسرت موسیقی به مردم سیل‌زده بهشهر برسانند.

مختاباد در دیار علویان مدح علی(ع) خواند

 

راحله حاجیان رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره برنامه‌های فرهنگی شهرداری ساری در دهه ولایت گفته بود به مناسبت دهه غدیر شهرداری و شورای شهر با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه و ستاد غدیر، برنامه‌ای مولودی‌خوانی و سخنرانی در امام‌زاده یحیی ساری در 11 آبان ماه سال جاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: عبدالحسین مختاباد نیز در این مراسم مدح حضرت علی(ع) را اجرا کرد.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری درباره برگزاری کنسرت عبدالحسین مختاباد در ساری بیان داشت: برگزاری کنسرت مختاباد در ساری برنامه‌ دیگری است که به مناسبت کمک به سیل‌زدگان مازندران در شهرستان بهشهر اجرا می‌شود.

مختاباد در حمایت‌ از سیل‌زدگان بهشهر روی صحنه می‌رود

 

«عبدالحسین مختاباد» خواننده پیشکسوت کشورمان به نفع سیل‌زدگان بهشهر در 18 و 19 آبان‌ماه در ساری کنسرت برگزار می‌کند.

این کنسرت با همت و حمایت شهرداری ساری ‌و به نفع سیل‌زدگان بهشهر در سالن سید رسول حسینی اجرا می‌‌شود.

گروه رودکی به سرپرستی محسن حسینی آهنگساز و نوازنده سنتور اجرا می‌شود. آرش فلاح (نی)، مسلم علی‌پور (کمانچه)، کوروش بزرگ‌پور (تمبک)، رضا دربندی (دف)، محمد دلنوازی (عود)، احسان بزرگمهر (تمبک) و مهدی وحدتی (تار) از نوازندگانی هستند که در این کنسرت مختاباد را همراهی خواهند کرد.

عبدالحسین مختاباد همچنین به همین بهانه در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با همکاری گروه‌ام قرار است 18 و 19 آبان ماه در سالن سید رسول حسینی ساری کنسرت موسیقی به نفع سیل‌زدگان مازندران برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برای این کنسرت بلیط فروشی خواهد شد تا به مردم سیل‌زده شهرستان بهشهر کمک شود.

=============

گزارش از جابر معافی

انتهای پیام/ی10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول