اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

حمایت از تولید و اشتغال از اولویت‌های مهم پاکدشت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اولویت‌های این شهرستان گفت: حمایت از تولید و اشتغال از اولویت‌های مهم پاکدشت است.

حمایت از تولید و اشتغال از اولویت‌های مهم پاکدشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی لحظاتی پیش در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان پاکدشت با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بارها به آن اشاره و تاکید کردند راه نجات اقتصاد کشور حمایت از تولیدات داخلی است. 

فرماندار شهرستان پاکدشت به تلاش دشمنان نظام و انقلاب در عرصه اقتصادی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: درحال حاضر استکبار جهانی و نظام سلطه سعی می‌کند درنبردی همه جانبه در عرصه اقتصادی از طریق تحریم و فشارهای بین‌المللی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند که قطعا هوشیاری، بصیرت و توانمندی مردم عزیزمان در عرصه‌های مختلف نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

وی در این نشست به بیان مهم‌ترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و تعاونی با توجه به واقعیت‌های اقتصادی، مدیریت الگوی مصرف، استفاده از تولید ملی، پرهیز از اسراف و تعادل در مصرف، استفاده از دانش‌های نوین و مردمی کردن اقتصاد و توانمندسازی بخش خصوصی از مهم‌ترین محورهای اقتصاد مقاومتی می‌باشد که به‌عنوان یک راهبرد ملی محسوب می‌شود.

مقبلی ضمن تاکید جدی بر حمایت از تولیدات داخلی از سوی دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با همدلی، انسجام و همکاری، جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند. 

فرماندار پاکدشت خاطر نشان کرد: صاحبان صنایع و تولید کنندگان نباید در سیستم اداری گرفتار شوند از این رو مدیران باید با حذف کاهش پروسه اداری نسبت به رسیدگی به مشکلات آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

 گفتنی است، این جلسه به‌منظور بررسی مشکلات و مسائل فراروی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان پاکدشت تشکیل شد.

این گزارش حاکی است، جرایم مالیاتی و بیمه کارگران، کمبود مواد سوختی در برخی از کارخانجات، تقویت شبکه برق‌رسانی و مشکلات زیست محیطی و ... از عمده‌ترین مشکلات مطرح شده در این جلسه بود که با دستور فرماندار قسمت زیادی از این مشکلات برطرف شد و مقرر گردید که با حضور مدیران کل برخی ادارات مشکلات باقیمانده نیز مرتفع شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول