اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نساجی کویر خبر داد

تولید روزانه 40 تن نخ در سمنان / بافت 9 میلیون مترمربع پارچه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نساجی کویر از تولید روزانه 40 تن نخ و بافت 9 میلیون مترمربع پارچه در سمنان خبر داد.

تولید روزانه 40 تن نخ در سمنان / بافت 9 میلیون مترمربع پارچه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان، در راستای اجرای مصوبه شورای هماهنگی اطلاع‏رسانی استان سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، رئیس اداره روابط عمومی و دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان و تعدادی از مسئولان روابط عمومی‏های دستگاه‏های اجرایی سمنان، از کارخانه نساجی کویر سمنان بازدید کردند.

در این بازدید که مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان نیز در آن حضور داشت، امیررضا فیض مدیرعامل این کارخانه اعلام کرد: این واحد هم‏اکنون در سه شیفت و با 650 نفر نیرو مشغول به کار است.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی مساحتی در حدود 7.5 هکتار دارد.

مدیرعامل نساجی کویر با اشاره به اینکه محصول تولیدی این کارخانه استاندارد بوده و مصرف‌کننده می‏تواند به کیفیت آن اطمینان داشته باشد، افزود: در این مجموعه، هم‏اکنون روزانه 40 تن نخ با کیفیت و استاندارد روز تولید می‏شود.

فیض بیان کرد: از کل نیروهای شاغل در این واحد، 580 نفر آنها را بانوان تحصیل‏کرده تشکیل می‏دهند.

وی ایجاد واحدهای چاپ و تکمیل را از برنامه‏های توسعه‏ای این واحد بیان کرد و گفت: تولید 9 میلیون مترمربع پارچه از جمله برنامه‏های این واحد در طرح توسعه است.

مدیرعامل نساجی کویر با اشاره به اینکه طرح توسعه این واحد در حال بررسی و اقدام است، خاطرنشان کرد: ایجاد این مرحله نیاز به سرمایه‏گذاری 40 میلیون یورویی دارد.

در این بازدید، مسئولان روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی استان سمنان از سالن‏ها و خطوط تولید، آزمایشگاه‏های پنبه و ریسندگی دیدن کردند و از نزدیک با پیشرفت‏ها و نحوه تولید در این واحد بزرگ آشنا شدند.

همچنین گزارشی از فعالیت‏ها و برنامه‏های این کارخانه توسط مسئولان هر بخش به معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و همراهان وی ارائه شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول