اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی‌شهر:

70 درصد باغ‌های خمینی‌شهر نیازمند دریافت غرامت خشکسالی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: اینکه بیش از 70 درصد از باغ‌های خمینی‌شهر نیاز به دریافت غرامت خشکسالی دارند.

70 درصد باغ‌های خمینی‌شهر نیازمند دریافت غرامت خشکسالی هستند

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار کرد: خشکسالی در سال‌های اخیر خسارت بسیار سنگینی به باغات و اراضی کشاورزی کشاورزان و باغداران شهرستان خمینی‌شهر وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد از باغ‌های خمینی‌شهر نیاز به دریافت غرامت خشکسالی دارند، گفت: پرداخت غرامت به باغداران، کشاورزان و دامداران شهرستان خمینی‌شهر از طریق وزارتخانه جهاد کشاورزی در حال پیگیری است.

نماینده مردم خمینی‌شهر افزود: حفظ باغات و اراضی کشاورزی خمینی‌شهر به عنوان مجرای تنفسی شهر اصفهان برای آیندگان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار مدیرکل جهاد کشاورزی نیز حضور داشت، گفت: بررسی موضوع خشکسالی استان نیاز به جلسه‌ای مشترک با حضور نمایندگان استان و شخص وزیر جهاد کشاورزی دارد.

صرامی با بیان مساعد بودن نظر شخص وزیر جهاد کشاورزی در رفع مشکل باغداران و کشاورزان استان اصفهان گفت: به لحاظ کاهش نقدینگی در بخش بودجه دولتی، سرانه‌ها و تخصیصات بودجه‌های دولتی در حال حاضر قولی برای پرداخت این خسارت داده نشد.

وی تاکید کرد: پیگیر رفع مشکلات دریافت غرامت بیمه کشاورزان از طریق راهکارهای مختلف حمایتی و تسهیلاتی هستیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول