اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و مددجویان

مجتمع فرهنگی شبانه‌روزی کمیته امداد بهمئی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام گفت: مجتمع فرهنگی، تربیتی کمیته امداد بهمئی با هدف بهره‌مند کردن دانش‌آموزان تحت پوشش و بی‌بضاعت راه‌اندازی شد.

مجتمع فرهنگی شبانه‌روزی کمیته امداد بهمئی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی ، صبح امروز با حضور مسئولان به منظور فراهم کردن فضای مناسب جهت ادامه تحصیل نوجوانان و جوانان مستعد تحت حمایت در مناطق محروم و استفاده از مزایای رایگان، مجتمع فرهنگی، تربیتی شبانه‌روزی کمیته امداد امام خمینی بهمئی گشایش یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بهمئی در مراسم گشایش این طرح گفت : مجتمع فرهنگی، تربیتی کمیته امداد این شهرستان با هدف بهره‌مند کردن دانش‌آموزان تحت پوشش از خدمات خوابگاهی و فراهم کردن امکانات رفاهی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت راه‌اندازی شده است.

محمدی با بیان این‌که در حال حاضر  مجتمع فرهنگی، تربیتی شبانه‌روزی بهمئی جهت استفاده 70 دانش‌آموز دختر و پسر در بهمئی در حال فعالیت است، افزود: دانش‌آموزان توانمند در مجتمع‌های فرهنگی، تربیتی شبانه‌روزی علاوه بر دریافت خدمات آموزشی و تحصیلی از خدمات تربیتی، پرورشی و فنی و حرفه‌ای با حضور مربیان متعهد و متخصص برخوردار می‌شوند.

وی همچنین گفت: این دانش‌آموزان که در مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه  مشغول به تحصیل بوده از دانش‌آموزان مستعد و دارای معدل بالای 17 هستند.

حجت‌الاسلام سیادت امام جمعه شهر لیکک هم در این مراسم، راه‌اندازی چنین طرح‌هایی را برای کمک به دانش‌آموزان تحت پوشش، مستعد و نیازمند بسیار مفید و ضروری دانست.

وی به خدمات کمیته امداد در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در بحث فرهنگی و آموزشی نیز همچون امور معیشتی عملکرد بسیار مثبتی داشته است.

سیادت افزود: باید در نظام ولایی بیش از هر چیز نسبت به دانش‌فزایی و بصیرت‌آموزی جوانان و نوجوانان اهتمام داشته باشیم که کمیته امداد وظایف خود را در این ارتباط تاکنون خوب انجام داده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول