اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پزشکی رفسنجان خبر داد

فعالیت 94 خانه بهداشت در‌ رفسنجان

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 94 خانه بهداشت با 192 بهورز در شهرستان‌های رفسنجان و انار فعالیت می‌کنند.

فعالیت 94 خانه بهداشت در‌ رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، احمد جمالی‌زاده پیش از ظهر امروز در جشن بهورز با اشاره به اهمیت جایگاه بهورزان در جامعه اظهار داشت: ارزش انسان نه تنها به انسان بودن اوست، بلکه به میزان تأثیری که او در جامعه دارد نیز بالا می‌رود. 

وی افزود: انسان‌های نقش‌آفرین در جامعه از بهترین مخلوقات خداوند هستند، بهورز قشری از جامعه است که به واسطه ارتباط با سلامتی افراد تأثیرات مثبتی در جامعه دارد.

جمالی‌زاده با اشاره به فعالیت 94 خانه بهداشت در شهرستان‌های رفسنجان و انار خاطر‌نشان کرد: 163 بهورز در شهرستان رفسنجان‌ و 29 بهورز در شهرستان انار در راستای سلامت افراد خدمت می‌کنند.  

وی بیان داشت: خدمت به خلق علاوه بر رضایت خدا، رضایت خلق خدا را نیز در پی دارد و بهورزان باید در راه رسیدن به رشد بیشتر مسیر ترقی را طی کنند.

جمالی‌زاده با تاکید بر یاد خدا در همه حال ابراز داشت: به فرموده امام راحل‌ «عالم محضر خداست»، لذا اگر همیشه خود را در محضر خدا احساس کنیم، تنها برای رضای او کاری می‌کنیم.

وی از ارائه مدرک کاردانی به‌ بهورزان تازه کار‌ خبر داد و عنوان کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل در این زمینه افرادی که اکنون مشغول به کار هستند‌ نیز طی گذراندن دوره به صورت غیر‌ حضوری از مدرک کاردانی برخوردار می‌شوند.

جمالی‌زاده گفت: یک لایحه نیز به مجلس شورای اسلامی ارسال شده که در صورت تصویب دوره دو ساله بهورزی به عنوان سابقه کار تلقی می‌شود.

به گزارش فارس‌ در این آیین از‌ ‌بهورزان نمونه تقدیر شد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول