اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

واگذاری عرصه‌های ‌جنگلی به مردم منطقه پشت‌کوه فلارد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از واگذاری عرصه‌های جنگلی به مردم منطقه پشت‌کوه فلارد از توابع شهرستان لردگان خبر داد.

واگذاری عرصه‌های ‌جنگلی به مردم منطقه پشت‌کوه فلارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی صبح امروز در سفر به شهرستان لردگان بر توسعه باغات در منطقه پشت‌کوه فلارد این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: برای حفظ عرصه‌های ملی و منابع طبیعی بایستی باغات را به صورت دیم توسعه داد.

وی افزود: برای توسعه باغات به ویژه در این منطقه امتیازاتی مانند تسهیلات بانکی کم‌بهره، نهال‌های اصلاح شده و امکانات مورد نیاز به کشاورزان اعطا می‌شود.

عنابستانی از واگذاری عرصه‌های جنگلی به مردم این منطقه خبر داد و گفت: در برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده عرصه‌های جنگلی این منطقه به مردم واگذار می‌شود تا علاوه بر انجام امورات کشاورزی نسبت به حفاظت از درختان اقدام شود.

وی ادامه داد: با این اقدام می‌توان علاوه بر جلوگیری از قطع درختان، نابودی جنگل و از بین بردن زمین‌های ملی زمینه توسعه سایت‌های جنگلی را فراهم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مشکلات دیگر این منطقه محروم اشاره کرد و افزود: تامین آب آشامیدنی، افزایش خدمات بهداشتی و درمانی و برق‌رسانی از جمله مشکلات و نیازهای این منطقه است که مورد بررسی قرار خواهند گرفت و خدمات‌رسانی لازم به آنان در آینده‌ای نزدیک ارائه می‌گردد.

عنابستانی بعد از دیدار با مردم منطقه پشت‌کوه فلارد از توابع شهرستان لردگان و بررسی مشکلات باغات در این منطقه به امامزاده حسن و عصر امروز نیز به منظور بررسی مشکلات مردم خانمیرزا از توابع شهرستان لردگان به این بخش سفر می‌کند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول