اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان:

دانش‌آموزان داوطلبانه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان گفت: هیچ‏گونه اجباری در اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی وجود ندارد و دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه به این مناطق اعزام می‌شوند.

دانش‌آموزان داوطلبانه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏رضا حافظی در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور دانش‌آموزی که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و مدیران شهرستان‌ها، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و ستاد راهیان نور دانش‏آموزی سپاه استان در سالن جلسات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: اینکه عده‌ای می‌گویند این اعزام‌ها در نمرات درس آمادگی دفاعی تأثیرگذار بوده، سخنی بی‏منطق و بی‏پایه و اساس است و در صورت بروز، تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و موفقیت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران به دلیل جان‏فشانی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون بوده و هست.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان تأکید کرد:‌ اردوهای راهیان نور با هدف ارتقای احساس مسئولیت، اتحاد و هم‏بستگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان نوجوانان برگزار می‌شود.

حافظی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار دانش‌آموزان در بخشی از این مسیر با قطار جابه‌جا می‏شوند، خاطرنشان کرد: مسلماً‌ امنیت قطار از وسایل حمل و نقل جاده‌ای بیشتر است و علاوه بر این، می‌توان یک‏سری کارهای گروهی را بهتر انجام داد.

وی اضافه کرد: هیچ کوتاهی از زمان آغاز اعزام دانش‌آموزان در سال‌های گذشته و امسال در استان سمنان صورت نگرفته است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان تأکید کرد: تمام هماهنگی‌های لازم توسط سپاه و بسیج استان سمنان، آموزش و پرورش و دستگاه‌های مسئول برای افزایش ضریب امنیت در اعزام دانش‌آموزان این استان به اردوهای راهیان نور صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول