اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خبر داد

حضور 1700 نفر در سی و پنجمین مسابقات قرآنی البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از حضور هزار و 700 نفر در مسابقات قرآنی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

حضور 1700 نفر در سی و پنجمین مسابقات قرآنی البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل بنی احمدی ظهر امروز در نشست هماهنگی این مسابقات اظهار داشت: آشنا شدن نوجوانان و جوانان با کلام خدا از مهم‌ترین وظایف ما به شمار می‌رود.

وی افزود: هنگامی که فرزندان ما با کلام خدا آشنا شوند از بسیاری از خطرات و معضلات اجتماعی دور شده و سالم زندگی می‌کنند.

این مسئول با مهم ارزیابی کردن برگزاری این مسابقات افزود: برگزاری این مسابقات می‌تواند نوجوانان و جوانان را ترغیب و تشویق به خواندن این کتاب آسمانی کرده و آنان را با کلام خدا مأنوس سازد.

بنی احمدی در ادامه سخنان خود به مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن در ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم از مراحل مختلف برگزاری این مسابقه است.

وی ادامه داد: این مسابقه در دو بخش خوهران و برادران فردا با حضور هزار و 700 شرکت کننده برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: هم‌اکنون و در مرحله شهرستانی 250 نفر متشکل از 200 نفر از خواهران و 50 نفر از برادران در رشته‌های مختلف قرآنی به رقابت خواهند پرداخت.

بنی احمدی افزود: نفرات اول تا سوم این مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل در دو بخش شکوفه‌ها و بزرگسالان معرفی و به مرحله استانی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تلاش شده است تا از وجود داوران مطرح کشوری استفاده شود که قطعاً بر روند برگزاری بهتر مسابقات موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول