اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شیطنت‌های دشمنان قسم‌خورده ایران با تدابیر رهبری خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام خباثت‌ها، تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان قسم‌خورده ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی و به شکست منتهی شده است.

شیطنت‌های دشمنان قسم‌خورده ایران با تدابیر رهبری خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامحسین حسینی‌نیا ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اصفهان اظهار کرد: تمام فعالان حوزه تعاون باید با گسترش فعالیت‌های خود در راستای گسترش و توسعه تولیدات داخلی گام بردارند و تحقق این موضوع راهکاری برای مقابله با تحریم‌ها و تهدید‌ها دشمن تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت‌های تعاونی می‌توانند با فعالیت خود در سطح شهر‌ها فضایی ایجاد کنند که با استفاده از تفکرات جمعی اعضای خود در راستای افزایش بهره‌وری در جامعه تلاش کنند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تعاونی‌ها باید با حرکت در کنار یکدیگر نسبت به کاهش و ساماندهی مشکلات و چالش‌های اقتصادی موجود در سطح کشور اقدام کنند و در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی ایران این موضوع هم‌افزایی شرکت‌های تعاونی به میزان بسیاری احساس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم‌خورده ایران از تمام ابزار‌های خود برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده‌اند، ادامه داد: اما در حال حاضر تیر دشمان قسم‌خورده ایران مردم را نشانه گرفته است.

حسینی‌نیا با بیان اینکه امروز دشمن با هجوم و اعمال تمام تحریم‌ها، رذالت‌ها، شیطنت‌ها و نامردمی‌های خود نسبت به ملت ایران درصدد از پای درآوردن جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: این تحریم‌ها و شیطنت‌ها در طول تاریخ ایران بی‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌یک از کشور‌های دنیا در هیچ برهه‌ای از تاریخ با چنین خباثتی از سوی دشمنان مواجه نبوده‌اند، افزود: اما تمام خباثت‌ها، تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان قسم‌‌خورده ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب به شکست منتهی شده است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همدلی، همراهی و یکدلی حاکم میان ملت ایران نیز سبب پیروزی کشور در مقابل تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب از این گردنه سخت نیز عبور می‌کنند، اظهار کرد: همچنین پیروی از رهبر معظم انقلاب برای مقابله با تهاجم‌های دشمنان تنها رو‌سیاهی را برای دشمنان این مرز و بوم در بردارد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول