اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگی ـ هنری وزارت آموزش و پرورش خبر داد

مفرح‌سازی زنگ تفریح دانش‌آموزان با مجله صوتی تربیت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگی ـ هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: مجله صوتی تربیت برای مفرح‌سازی زنگ تفریح دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

مفرح‌سازی زنگ تفریح دانش‌آموزان با مجله صوتی تربیت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدابراهیم محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال جاری وزارت آموزش و پرورش در زمینه برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزان با رویکردی جدید اقدامات مهمی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرودهای دانش‌آموزی از برنامه تلویزیونی باز باران پخش می‌شود، افزود: فیلم‌ها و برنامه‌های نمایشی دانش‌آموزی نیز از شبکه دو سیما در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش  بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی برای اجرای برنامه‌های تاثیرگذار تاکید کرد و افزود: رابطه حوزه پرورشی با سایر نهادهای همگن بیرونی باید بسیار قوی باشد.

وی با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت‌های ارگان‌های مختلف به نحو مطلوبی استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌های این حوزه بیش از گذشته نمود بیرونی داشته باشد.

*مربی پرورشی باید مطالعه عمومی و مهارتی لازم را داشته باشد

محمدی با اشاره به اینکه باید با نگاه نوگرایانه و نگاهی به آینده و استفاده ار تجارب گذشته مربیان پرورشی برنامه‌های تاثیرگذار را جهت‌دهی کنند، یادآور شد: مربی پرورشی باید مطالعه عمومی و مهارتی لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مربی پرورشی باید مهندسی فعالیت‌های فرهنگی را برعهده بگیرد، افزود: مربی پرورشی باید از هوش فرهنگی، زمان‌شناسی و مکان‌شناسی برخوردار باشد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مربی پرورشی باید جهانی فکر کند، خاطرنشان کرد: مربی پرورشی باید از همه ظرفیت‌های رسانه استفاده کند.

وی از برگزاری جشنواره‌های دانش‌آموزی با سبک جدید خبر داد و گفت: جشنواره‌هایی از جمله جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی، غذاهای سنتی، انیمیشن، تولید روزنامه الکترونیکی، نمادها و حجم‌های مفاخر در کشور برگزار شده است.

محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره دانش‌آموزی امام رضا(ع) تصریح کرد: در زنگ‌های تفریح دانش‌آموزان نیز از دو هفته‌نامه تربیت برای غنی‌سازی زنگ تفریح به صورت مجله صوتی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی تحولات عظیمی در حال شکل‌گیری است، افزود: جشنواره بزرگ کتاب نیز از سوی وزارتخانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول