اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

تحقق مشارکت مردمی در بودجه درآمدی شهرداری لازمه برنامه‌ریزی دقیق است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی ارومیه گفت: تحقق مشارکت مردمی در بودجه درآمدی شهرداری باید دقیقاً مشخص شود تا برنامه‌ریزی درستی در این زمینه داشته باشیم.

تحقق مشارکت مردمی در بودجه درآمدی شهرداری لازمه برنامه‌ریزی دقیق است

پرویز جلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال بودجه عمرانی در مناطق چهارگانه شهرداری ارومیه به 32 میلیارد و 450 میلیون تومان رسیده این در حالی است که بودجه جاری این مناطق به 9 میلیارد و 172 میلیون تومان رسیده است.

جلیلی با اشاره به اینکه این سیاست‌ها در توسعه و آبادانی عمرانی ارومیه نقش موثری دارد، گفت: بودجه عمرانی شهرداری برای انجام پروژه‌های عمرانی در ارومیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به بودجه جاری مناطق چهار‌گانه شهرداری ارومیه، گفت: بودجه شهرداری ارومیه و سازمان‌های وابسته در حدود 320 میلیارد تومان است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بودجه عمرانی شهرداری ارومیه، افزود: بودجه عمرانی شهرداری ارومیه با سازمان‌های وابسته 241 میلیارد تومان است که از این مقدار 80 میلیارد تومان سهم مشارکت مردمی و 161 میلیارد تومان سهم عمرانی است.

وی با اشاره به عمده فعالیت‌های شوراهای اسلامی شهر ارومیه، گفت: انتخاب شهردار، تخصیص بودجه شهرداری پس از بررسی و مطالعه و بررسی نیازهای مردمی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از عمده وظایف شورای اسلامی شهر است.

جلیلی با بیان اینکه شهرداری‌های مناطق چهارگانه ارومیه تا سه سال اخیر بودجه‌های مستقل نداشته‌اند، اظهار داشت: بر حسب مورد برخی از مناطق هزینه‌های خود را هم نمی‌توانند تأمین کنند و برخی دیگر هم اضافه درآمد دارند.

وی ادامه داد: درآمد شهرداری ارومیه در منطقه یک پایه و رکن درآمدهای شهرداری است و مناطق سه و چهار از نظر هزینه و درآمد تقریباً سر‌به‌سر هستند و منطقه دو نیز یارانه دریافت می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول