اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان:

هیچ بودجه‌ای به هیئت ووشو نرسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان اصفهان گفت: در حال حاضر هیچ کمکی نه از سوی فدراسیون و نه از سوی اداره کل ورزش به هیئت ووشو نرسیده است و آنقدر در انتظار بودجه هستیم که چشممان به در سفید شد.

هیچ بودجه‌ای به هیئت ووشو نرسیده است

مرتضی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمکی نه از سوی فدراسیون ووشو و نه از سوی اداره کل ورزش استان به هیئت ووشو نرسیده است و آنقدر در انتظار بودجه هستیم که چشممان به در سفید شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم تنها یک صدم از بودجه‌ای که در فوتبال هزینه می‌شود را به ووشو اختصاص بدهند، ما تلاش خود را می‌کنیم اما به این شکل هم صحیح نیست که هیچ بودجه‌ای برای ووشوی استان در نظر گرفته نشود.

رئیس هیئت ووشوی استان اصفهان در ادامه از میزبانی اصفهان برای رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور بانوان خبر داد و افزود: قرار است این رقابت‌ها در نیمه نخست اسفند ماه  سال جاری در رده سنی بزرگسالان در اصفهان برگزار شود.

وی با اشاره به تشکیل اردوی آمادگی ووشوکاران اصفهانی اضافه کرد: این اردو در تمام رده‌های سنی بانوان و آقایان از هفته آینده به منظور آمادگی هر چه بیشتر ووشوکاران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تشکیل می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان در ادامه به لیگ برتر ووشو اشاره کرد و افزود: تیم ووشوی استان در قالب باشگاه فولادماهان اصفهان در بخش بانوان و آقایان حضور دارد.

وی گفت: همچنین با قراردادی که با باشگاه مقاومت منعقد کردیم تاکنون توانسته‌ایم بیش از یک میلیارد پول به ووشوی استان تزریق کنیم که چنین موضوعی تاکنون سابقه نداشته است.

کیانی تاکید کرد: اما بودجه‌ای که به هیئت ووشوی استان می‌رسد، صفر است.

وی در ادامه به وضعیت ملی‌پوشان ووشوی استان اشاره کرد و افزود: در سال جاری 30 نفر از آقایان و بانوان را در تیم‌های مختلف ملی از استان اصفهان داشتیم و ملی‌پوشان بزرگسال استان نیز باید در مسابقات انتخابی تیم ملی که از اسفندماه آغاز می‌شود حضور داشته باشند که در حال حاضر نیز خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول