اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

مسئولان با وحدت رویه مانع موفقیت دشمن شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان با وحدت رویه و انسجام خود مانع موفقیت دشمن شوند.

مسئولان با وحدت رویه مانع موفقیت دشمن شوند

علی‌اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت مسئولان نظام است که این وحدت بین مردم و مسئولان اقتدار نظام را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن بر سر اختلاف مردم و مسئولان تاکید دارد، تصریح کرد: اظهار تأسف می‌کنم که عده‌ای از ما این موضوع را نادیده می‌گیریم.

آقایی افزود: موفقیت دشمن در اختلاف بین مسئولان است اما، احساس نمی‌شود که دشمن در تلاش برای برهم زدن نظم موجود در جامعه است.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن جنگ اقتصادی خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این جنگ مربوط به امروز و دیروز نیست، پس از پیروزی انقلاب تاکنون دشمن در تلاش برای ضربه زدن به نظام است.

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: مسئولان نظام باید با حفظ هوشیاری و آگاهی خود در برابر این توطئه‌ها مقاومت کرده و نگذارند اختلافی بین آن‌ها پیش آید.

آقایی ادامه داد: بی‌توجهی به دشمن و کینه‌توزی با خودمان جهل است و نباید وقت خودمان را برای این چنین موضوعاتی تلف کنیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن آنچه را که می‌خواهد در درون خاک ما انجام دهد و خود را عقب بکشد، اظهار داشت: مسئولان نظام در برابر مردم موظف هستند و نباید کاری کنند که مردم نسبت به آن‌ها بی‌اعتماد شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری را در سال آینده در پیش رو داریم، افزود: باید با هم متحد شده و مردم را به سوی شرکت پرشور در این راهپیمایی دعوت کنیم نه اینکه گوشه‌ای نشسته و به اختلاف‌ها دامن بزنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول