اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توسعه کشاورزی صورت گرفت

پرداخت 890 میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان لنده

خبرگزاری فارس:رئیس بانک کشاورزی لنده گفت: در راستای توسعه کشاورزی لنده 890 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان مشاغل کشاورزی در لنده پرداخت شد.

پرداخت 890 میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، ستار فتحی در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی با اشاره به زمینه‌های توسعه کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مجموع درآمدها و پرداخت‌های بانک کشاورزی 55 درصد متعلق به صندوق توسعه و 45 درصد به صندوق بانک تعلق دارد.

رئیس بانک کشاورزی لنده گفت: در راستای توسعه بخش کشاورزی در لنده تاکنون 39 فقره پرونده به بانک ارجاع داده شده است که از این تعداد 27 فقره در زنبورداری، پنج فقره مرغ‌داری و دو فقره تأمین آب می‌باشد.

وی تصریح کرد: از پرونده‌های وارد شده به بانک تاکنون سه فقره پرونده به ارزش 890 میلیون ریال پرداخت شده و شش فقره به ارزش 280 هزار ریال در حال پرداخت می‌باشد.

فتحی افزود: مهمترین مشکلی که در پرداخت وام‌ها با آن مواجه هستیم نبود فاکتور زنبور‌داری است. اگر این مشکل برطرف شود بسیاری از وام‌ها در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول