اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا:

تمام مددجویان شهر نکا خانه‌دار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: تمام مددجویان فاقد مسکن شهری در این شهرستان خانه‌دار شده‌اند.

تمام مددجویان شهر نکا خانه‌دار شدند

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا از برگزاری همایش بزرگ روز خانواده با حضور خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی نکا در هفته جاری خبر داد.

این مسئول بیان داشت: با هماهنگی انجام شده این همایش چهارشنبه در سالن همایش امیرالمومنین‌(ع) ارشاد نکا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خودکفایی افراد زیر پوشش از جمله برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد است، خاطرنشان کرد: براساس دستور کشوری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده ایجاد خودکفایی در خانوارهای زیر پوشش و خروج از حمایت کمیته امداد از جمله راهکارهایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

عمادی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی در بحث مسکن، اشتغال، تحصیل، درمان و پرداخت مستمری فعال‌تر از بخش‌های دیگر وارد شده و کاهش دغدغه‌های اشتغال و معیشت با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا گفت: مشکلات مسکن مددجویان این شهرستان از جمله اموری است که با برنامه‌ریزی پیگیری می‌شود و در این رابطه در حال حاضر تمام مددجویان فاقد مسکن شهری ما خانه‌دار شده‌اند.

این مسئول همچنین از ارائه مسکن مهر به افراد متقاضی زیر پوشش خبر داد و بیان داشت: با انجام ثبت نام از این مددجویان و با اتمام پروژه ساخت و ساز مسکن مهر نکا بیش از 100 نفر از مددجویان ما که در این طرح ثبت نام کردند صاحب خانه می‌شوند.

عمادی ادامه داد: برای 102خانوار از مددجویان تحت حمایت این نهاد که بیشترشان از خانواده‌های بی‌سرپرست و دارای عائله هستند بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال به حساب مسکن مهر و خیرین مسکن‌ساز واریز شد که به زودی مسکن‌شان را تحویل می‌گیرند.

وی با اشاره به سال مقاومت اقتصادی اذعان داشت: امسال بهترین فرصت برای بیان خدمات این نهاد مقدس به مسئولان و مردم است که با توجه به مثبت ارزیابی کردن عملکرد درون و برون سازمانی این نهاد در شهرستان نکا در سال جاری باید فرهنگ بازاریابی بین تولید و عرضه، استعدادیابی تولید در بین خانواده‌های تحت حمایت و همچنین آموزش به مددجویان بتوانیم بیش از گذشته خدمات کمیته امداد را به مردم بیان کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول