اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس:

فراری دادن سرمایه‌گذاران افتخار نیست/ جذب سرمایه‌گذاران با خوشرویی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مسئول و کارگزاری حق ندارد زمینه و بستر را به گونه‌ای فراهم آورد تا سرمایه‌گذاران از حضور در منطقه فراری باشند.

فراری دادن سرمایه‌گذاران افتخار نیست/ جذب سرمایه‌گذاران با خوشرویی

جلیل جعفری‌بنه‌خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سرمایه‌گذاران باید با نهایت خوشرویی و خوش‌اخلاقی مورد احترام و تکریم قرار گیرند و با کاهش بروکراسی و پیچ و خم‌های اداری و درگیری‌های بی‌مورد زمینه برای کار و فعالیت آنها فراهم آید.

این مسئول با انتقاد شدید از برخی دستگاه‌های اجرایی استان در دفع سرمایه‌گذاران گفت: برخی از سرمایه‌گذاران از پیچیدگی‌ کارهای اداری بسیار گله‌مند هستند که ما آمادگی داریم با یک تعامل مثبت بسیاری از این موانع را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدامات و رفع مشکلات به یقین سرمایه‌گذاران تشویق می‌شوند و بهتر است مسئولان اجرایی نیز دراین باب ستاد تسهیلی را نیز در شهرستان به وجود آورند.

جعفری‌بنه‌خلخال یادآور شد: مناسب نیست که به خاطر مسائل پیش پا افتاده سرمایه‌گذاران را ناراضی کنیم یا اسباب آزار و اذیت آنها را فراهم آوریم بلکه بهتر است با سعه صدر بیشتر با آنها برخورد کرده و کارهایشان را رتق و فتق کنیم.

این مسئول به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: به یقین زمین ارزان از طریق منابع ملی و طبیعی در شهرک‌ها و خارج آن باید در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد و در کنار آن زیر‌ساخت‌های اولیه نیز فراهم آید.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به محرومیت خلخال و کوثر از لحا‌ظ پرداخت تسهیلات بانکی اشاره کرد و بیان داشت: باید به این مناطق که جزو مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستند تسهیلات ویژه اعطا شود.

جعفری‌بنه‌خلخال با اشاره به اینکه توسعه جنوب استان می‌تواند فضای توسعه یافتگی را به شدت تقویت کند، افزود: در این مسیر آنچه مهم و اساسی به نظر می‌رسد رویکرد جذب سرمایه‌گذاران با استفاده از ظرفیت‌سنجی‌ها و معرفی قابلیت‌هاست که خود در برطرف کردن مشکلات زیر‌بنایی راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی را با وزرا و معاونین و مسئولان استانی در خصوص حل مشکلات خلخال و کوثر داشتیم که از این پیگیری‌ها نتایج خوبی نیز گرفته‌ایم.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس‌ شورای اسلامی ادامه داد: در بخش توسعه راه‌های روستایی با جذب اعتبار 5 میلیارد تومانی زیر‌ساخت‌های لازم در حال انجام است تا بخشی از تعمیرات و آسفالت‌ریزی راه‌ها‌ی مواصلاتی انجام شود.

این مسئول از پیگیری‌ برای راه‌اندازی کارخانه آسفالت سرد با هدف آسفالت‌ریزی مسیرهای اصلی و فرعی خبر داد و در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: اگر تمام شاخص‌های توسعه یافتگی ارتقا یابد ما زمینه مساعدی را برای توسعه یافتگی این بخش می‌توانیم فراهم آوریم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول