اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دنا:

شهرستان دنا 27 کلاس درس هوشمند دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دنا تعداد کلاس‌های هوشمندسازی شده این شهرستان را 27 کلاس برشمرد و گفت: با همکاری فرمانداری و مساعدت شبکه بهداشت امر هوشمندسازی شروع شده و انتظار می‌رود مدارس بیشتری به این طرح بپیوندند.

شهرستان دنا 27 کلاس درس هوشمند دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، علی‌محمد بهره‌مند عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با حضور رؤسای انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس و مدیران مدارس شهرستان دنا ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: این عالم وارسته از یاران دیرین حضرت امام و از حامیان رهبر معظم و نظام جمهوری اسلامی بود.

مدیر آموزش و پرورش دنا آیت‌الله ملک‌حسینی را مایه فخر برای کشور و این استان دانست و افزود: این فقیه والامقام در طول عمر با برکت خود خدمات فراوانی انجام داد و در تربیت طلاب و فضلا سعی و تلاش زیادی کرد.

بهره‌مند با بیان اینکه از دست دادن عالمان دینی ثلمه‌ای است در دین که هیچ چیز جای آن را پر نخواهد کرد، گفت: وظیفه ما نسبت به علما و بزرگان دین بسیار خطیر بوده و امیدواریم جای خالی آن انسان شایسته هرچه سریع‌تر پر شود.

وی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی فرهنگیان و مردم در تشییع و خاکسپاری نماینده ولی‌فقیه و عضو خبرگان رهبری در استان اظهار کرد: مردم ما با شرکت یکپارچه در مراسم‌ متعدد و همچنین در این تشییع باشکوه عشق و علاقه خود را به نظام و رهبری و آرمان‌های مقدس نشان داده و می‌دهند.

بهره‌مند در بحث پرو‍‍ژه مهر، آموزش و پرورش دنا را جزو رتبه‌های برتر استان دانست و یادآور شد: طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش بعد از ساعت‌ها کار کارشناسی در مدارس شروع شد و اضافه شدن پایه ششم ابتدایی و حذف اول راهنمایی از اقداماتی بود که طی کار کارشناسی و جلسات فشرده انجام گرفت.

مدیر آموزش و پرورش دنا تعداد کلاس‌های هوشمندسازی شده این شهرستان را 27 کلاس برشمرد و گفت: با همکاری فرمانداری و مساعدت شبکه بهداشت امر هوشمندسازی شروع شده و انتظار می‌رود مدارس بیشتری به این طرح بپیوندند.

در پایان برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مصوب شد آموزش و پرورش و شهرداری هماهنگی و تدابیر لازم را در امر اجرای توافق‌نامه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان حوزه مرکزی و تابعه اتخاذ کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول