اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته امامت صورت گرفت

اعزام و فعالیت 286 مبلغ در استان سمنان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام و فعالیت 286 مبلغ به مناسبت هفته امامت در این استان خبر داد.

اعزام و فعالیت 286 مبلغ در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران با اشاره به اعزام 286 مبلغ به مناطق مختلف استان سمنان در هفته ولایت گفت: ترویج فرهنگ امامت و ولایت‏پذیری در این هفته از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: از این تعداد مبلغ، 15 نفر مبلغ متخصص اعزامی از قم و بقیه مبلغان بومی، مستقر و طرح هجرت استان سمنان هستند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد: از این میان 181 نفر از مبلغان مرد هستند که به وسیله بسته‏های فکری و فرهنگی تهیه شده از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی تغذیه فکری شده‏اند.

مصائبی با تاکید بر اینکه مخاطبان بسیار هوشمند و دانا هستند، تصریح کرد: مبلغان نیازمند مطالعه و افزایش سطح معلومات خود برای امور تبلیغی چه در این هفته، چه در برنامه‏ها و مناسبت‏های دیگر هستند.

وی از توزیع بیش از 300 نسخه نرم‏افزار چندرسانه‏ای غدیر میان مبلغان استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: این نرم‏افزار که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تهیه شده و در اختیار مبلغان قرار گرفته، پاسخ بسیاری از سئوالات موجود درباره واقعه غدیر و امامت حضرت علی(ع) را در بر می‏گیرد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول