اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه ولایت

95 مبلغ حوزوی به روستاهای رامهرمز اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رامهرمز از اعزام 95 مبلغ زن و مرد برای تبلیغ دین و معارف اهل بیت (ع) به ویژه تبیین فلسفه غدیر به روستا‌ها و مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

95 مبلغ حوزوی به روستاهای رامهرمز اعزام شدند

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز با تشریح برنامه‌های دهه ولایت در این منطقه، اظهار داشت: در دههٔ ولایت تعداد 35 مبلغ و 60 مبلغه در قالب گروه‌های هفت نفره با عنوان «نسیم وحی» از قم به شهر و روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه اینکه حضرت علی (ع) از زمان امامت تاکنون مورد ظلم واقع شده لذا شایسته است که برنامه‌های پر باری را برای شناساندن آن امام همام به مردم ارائه دهیم.

حسینوند گفت: به مناسبت عید غدیر مسابقه کتبی در مدارس برگزار می‌شود که به همین منظور دو هزار جلد کتاب به صورت رایگان در سطح مدارس شهرستان در حال توزیع است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رامهرمز افزود: پخش کتاب به صورت رایگان بین مساجد، دانشگاه و مدارس با میانگین هزار تا 500 هزار تومان، برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد و موسسات قرآنی و برگزاری جشن در تمام مساجد شهرستان و برخی ازمدارس و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسبت عید غدیر است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه گروه‌های انحرافی در مورد شیعیان تبلیغ سوء دارند لذا لازم است مردم به خصوص قشر جوان از ترفند‌ها و نیرنگ‌های این گروه‌ها آگاه شوند و بدانند منابع غنی شیعه در دنیا نظیر ندارد و شایسته است گرد شمع ولایت بچرخیم تا گمراه نشویم.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول