اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه خبر داد

افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ابرکوه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه از افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد.

افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ابرکوه

عباس علوی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: مقدمات پذیرش دانشجو در رشته‌های تجارت الکترونیک، حقوق نفت و گاز و حقوق بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد فراهم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی در سال 1392 در این رشته‌ها نسبت به پذیرش دانشجو اقدام خواهد کرد.

علوی‌راد با اشاره به ظرفیت‌های این واحد در زمینه تأمین کادر تخصصی رشته اقتصاد عنوان کرد: امیدواریم در سال 92 نخستین دوره پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی رشته اقتصاد نیز عملیاتی شود.

وی همچنین با اشاره به رشد پذیرش دانشجو در رشته‌های کارشناسی ارشد ابراز داشت: این واحد دانشگاهی از مهرماه سال 90 با پذیرش 30 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های اقتصاد انرژی و مهندسی برق - کنترل، پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی را آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه عنوان کرد: این تعداد دانشجو پس از گذشت یک‌سال به بیش از 350 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته‌های اقتصاد انرژی، مهندسی برق - کنترل، مهندسی عمران - سازه و حقوق خصوصی گسترش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول