اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 700 نفر

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن شهرستان نمین برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور 700 نفر سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن شهرستان نمین برگزار شد.

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن شهرستان نمین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، مسئول دارالقرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار داشت: مسابقات حفظ، ترتیل و قرائت نمین با شرکت بیش از 700 نفر در بخش برادران زیر و بالای 16 سال برگزار شد و در پایان نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

بهنام لطفی با اشاره به نتایج سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل شهرستان نمین در بخش برادران بیان داشت: در رشته قرائت و در مقطع سنی زیر 16 سال امیررضا اشرفی به مقام اول دست یافت، آروین آهنگری دوم شد و فرامرز اصلانژاد و شروین آلمند به طور مشترک به رتبه سوم دست یافتند.

این مسئول ادامه داد: در رشته ترتیل نیز میلاد سهراب‌زاده، مهران بزرگان و مهدی عبداله‌پور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول دارالقرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: پس از برگزاری مرحله استانی برگزیدگان مجوز حضور در مسابقات مرحله کشوری را بدست می‌آورند.

لطفی یادآور شد: در بخش زیر 16 سال در زمینه حفظ نیز مجتبی غفاری، سحر شعبانی و جمال سلمانی به ترتیب اول تا سوم شدند.

این مسئول بیان داشت: در گروه سنی بالای 16 سال و در رشته قرائت نیز سید مرتضی قریشی، سعید پورعبدل و عطاالله آلمند رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسئول دارالقرآن اردبیل  در پایان سخنان خود اظهار داشت: در رشته ترتیل برادران بالای 16 سال سهیل شعبانی به رتبه نخست دست یافت، سعید پورعبدل دوم شد و حکمت مردی با دست یافتن به مقام سوم مجوز حضور در مرحله استانی را به دست آورد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول