اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

اتحاد نیاز امروز مسلمانان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: اتحاد در زیر سایه تعالیم اسلامی امروز نیاز مسلمانان است.

اتحاد نیاز امروز مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح امروز در دیدار با تعدادی از مسئولان تشکل‌های دانشجویی این شهرستان با بیان اینکه تجمع بزرگ دانشجویان در سراسر کشور در محکومیت هتک حرمت و جسارت به خاندان نبی اکرم (ص) در هفته‌های اخیر نشان‌دهنده اوج بصیرت و آمادگی آنان برای دفاع از حریم اسلام و ارزش‌های مقدس آن است، اظهار کرد: مردم مجاهد و به ویژه اقشار مختلف جوانان این شهرستان نیز همگام با دانشجویان سراسر کشور با برگزای تجمع‌های مختلف در روز‌های اخیر اوج خشم و انزجار خویش را از جسارت استکبار به پیامبر اسلام اعلام کرده و با مسلمانان دیگر هم‌صدا و هم‌پیمان شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: هدف استکبار جهانی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی از چنین اقدام‌های وحشیانه‌ای وارد کردن خدشه در اعتقادات و دین مبین اسلام است اما هرگز نمی‌دانند که اینگونه اقدامات موجب اتحاد بیشتر مسلمانان سراسر جهان می‌شود.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام در بین تمام ملل و حکومت‌های آزاده مورد احترام و توجه قرار دارد، تأکید کرد: هیچ مسلمانی در روی زمین در برابر چنین اقدام و توهین بزرگی کوتاه نمی‌آید، زیرا حضرت محمد (ص) کانون و محور اتحاد بین مسلمانان است.

عباسی ادامه داد: دشمنان اسلام باید بدانند که با هیچ توطئه و نیرنگی نمی‌توانند بر اصول و ارزش‌های اسلامی ضربه وارد کنند و انسجام ملت‌های بیدار پاسخ تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان را می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی امروز در منطقه به شدت هیمنه استکبار را فرو ریخته و موجب عزت و اعتلای ارزش‌های دین مبین اسلام شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول