اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

هنر همچون فرهنگ نیازمند مهندسی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: هنر همچون فرهنگ نیازمند مهندسی است و در مهندسی هنرهای نمایشی توجه به آموزش، پژوهش، تولید متون نمایشی و نیاز مخاطبان ضروری است.

هنر همچون فرهنگ نیازمند مهندسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی پیش از ظهر امروز در جمع هنرمندان رشته تئاتر با اشاره به اینکه تئاتر در ایران از جایگاه والایی برخوردار است، اظهار داشت: یک نمایشنامه شاید به اندازه هزار سخنرانی تأثیرگذار باشد و این مسئله نشان‌دهنده هنر و ارزش آن است.

وی افزود: هنر یعنی بیان زیبایی‌ها با ذوق و علاقه که در طی برگزاری جشنواره شاهد آن بودیم و با توجه به ظرفیت‌های موجود در مجموعه هنرمندان و همبستگی و اتحاد بین انجمن‌های هنری شهرستان و با ایجاد فضاهای زیربنایی شاهد برداشتن گام‌های خوبی در عرصه هنر شهرستان خواهیم بود.

سرپرست فرماندار بستک بیان داشت: هنرمندان باید تلاش کنند آثارشان منطبق با هنرهای دینی و اسلامی بوده تا در راستای پیشرفت عزتمندانه این کشور تأثیرات شگرفی را ایفا نماید.

دهقانی جشنواره تئاتر را آغاز حرکت جدید هنری دانست و اظهار امیدواری کرد که شاهد تحول در عرصه هنرهای نمایشی شهرستان باشیم.

گفتنی است نمایش «آخرین مروارید» به کارگردانی ایوب رحیمی از شهرستان میناب و نمایش «من خدا را دوست دارم» به کارگردانی عبدالمحمد سالاری ار شهرستان بندرلنگه به جشنواره منطقه‌ای معرفی شدند.

در این روز با حضور سرپرست فرمانداری بستک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و هیئت داوران از نفرات برتر با اهداء تقدیرنامه، لوح سپاس و جوایز تجلیل به عمل آمد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان در شهرستان بستک از 18 مهرماه با 9 گروه نمایشی کار خود را آغاز و در 21 مهرماه مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول