اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آبفای کرمانشاه:

60 کیلومتر شبکه فاضلاب استان کرمانشاه اصلاح شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آبفای کرمانشاه گفت: ‌هزینه اجرای اصلاح و شبکه‌گذاری 60 کیلومتر، 66 هزار میلیون ریال است که این مقدار نسبت به سال گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته است.

60 کیلومتر شبکه فاضلاب استان کرمانشاه اصلاح شده است

رضا کرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: 500 کیلومتر نشت‌یابی منطقه‌ای‌، 193 مورد نشت‌یابی حوادثی‌،‌ 400 کیلومتر به هنگام‌سازی نقشه‌های آزبیلت‌،‌ 580 مورد لایروبی و مریی‌سازی و همسطح‌سازی حوضچه‌های آب در راستای تامین آب شرب مردم استان کرمانشاه صورت گرفته است.

کرانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش هدررفت آب‌، تصریح کرد: تعویض‌ 5 هزار کنتور خراب، ساخت 20 حوضچه و دال پلی‌اتیلن‌ انجام 80 مورد عملیات فشار‌سنجی، خرید و نصب فشارسنج از جمله این اقدامات انجام شده در راستای کاهش هدر رفتن آب است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای 60 کیلومتر توسعه و بازسازی شبکه فاضلاب در 6 ماه اول سال‌جاری استان کرمانشاه، ‌افزود: ‌هزینه اجرای اصلاح و شبکه‌گذاری این 60 کیلومتر 66 هزار میلیون ریال است که این مقدار نسبت به سال گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: از 60 کیلومتر لوله‌گذاری 32 کیلومتر آن در بخش اصلاح و بازسازی شبکه و حدود 28 کیلومتر در بخش توسعه شبکه فاضلاب، بوده است.

وی عمده شبکه‌گذاری پلی نوع‌ اتیلن فاضلابی را در قطرهای 200 الی 1400 میلی‌متری عنوان کرد.

کرانی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه 45 پیمانکار در بخش اجرای طرح‌های فاضلاب در استان کرمانشاه مشغول به کار هستند‌، خاطرنشان کرد: امید است در صورت تامین و تخصیص اعتبار در بخش اصلاح و بازسازی و توسعه شبکه تا پایان سال فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول