اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت 4 روز

106 نفر در جاده‌های گیلان کشته و مجروح شدند / 12 هزار تخلف رانندگی

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع 66 فقره تصادف مهم رانندگی در جاده‌های استان در چهار روز اخیر خبر داد و گفت: در این مدت 106 نفر کشته و مجروح شدند.

106 نفر در جاده‌های گیلان کشته و مجروح شدند / 12 هزار تخلف رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجیط جمشاد پیش از ظهر امروز در جلسه پلیس راه استان گزارشی از وضعیت تصادفات و میزان مرگ و میر در تصادفات اخیر استان را ارائه داد.

وی با بیان اینکه در تعطیلات چند روز اخیر 100 هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شدند، تصریح کرد: این تعداد خودرو تنها از مسیر قزوین ـ رشت وارد استان شده بودند.

این مسئول ورود تعداد مذکور خودروها را موجب بروز ترافیک سنگین در محور منجیل به رودبار ذکر کرد و افزود: در مدت چهار روز اخیر 66 حادثه مهم رانندگی در جاده‌های گیلان رخ داد که بر اثر این حوادث 93 نفر مجروح و 13 نفر کشته شدند.

وی از اعمال تخلف 12 هزار و 116 راننده متخلف در مدت مذکور خبر داد و یادآور شد: بی‌توجهی نسبت به جلو، تجاوز و انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم عبور از جمله موارد تخلف رانندگان بوده است.

جمشاد خاطرنشان کرد: در مدت مذکور 195 دستگاه خودرو و 107 دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی از تمام رانندگان خواست برای پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی و تکرار حوادث جاده‌ای از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز خودداری و با رعایت مقررات و توجه به قوانین و حقوق شهروندی رانندگی کنند.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول